Age of Empires II: Definitive Edition Güncelleme 36906
Herkese sağlıklı ve mutlu günler dileyerek, Age of Empires II: Definitive Edition Güncelleme 36906’da ki değişikliklerinden bahsetmek istiyoruz.
Bu güncelleme, oyuna tonlarca yeni değişiklik ve özellik getiriyor. Bazı yeni medeniyetler ve bazı güç merkezlerinin dengelenmesi için ince ayar yapıldı (bazı zayıf karakter kaldırıldı) ve yeni profil simgelerinin kilidini açmanız için yepyeni bir etkinlik ve hesabınız için kaplamalar getirildi. İşte önemli olaylardan bazıları:
- Yepyeni bir “Gelecek Teknolojilerini Görüntüleyin” kullanıcı arayüzü özelliği!
- Yeni ve geliştirilmiş ızgara yer paylaşımı seçenekleri!
- Bina ve birim simgeleri artık oyuncunun rengiyle eşleşiyor.
- Medeniyetler, birimler ve haritalar için çeşitli denge değişiklikleri ve düzeltmeleri!
- Çeşitli eşleştirme düzeltmeleri ve geliştirmeleri.
- Ortaçağ Teknolojileri Etkinliği sırasında kuşatmaya devam et!
Bu ayın çıkışında herkes için küçük bir şey var, ancak henüz işimiz bitmedi; Yapılan değişiklikler içerisinde daha fazla Age Of Empires II projeleri ve düzeltmeleri ile ilgili paylaşımlar için sabırsızlanıyoruz. Şimdilik, bugünkü yapı hakkında ne düşündüğünüzü ve bir sonraki güncellemede görmek istediklerinizi duymak istiyoruz. Sosyal kanallarımızdan herhangi birinde (veya hepsinde) bize katılın ve sohbete katılın!
Resmi Forum : https://forums.ageofempires.com/c/age-of-empires-ii/aoe2-de
Steam Forumu : https://steamcommunity.com/app/813780/discussions/
Discord : https://discord.gg/ageofempires
Bugünkü yapı ile birlikte gelen birçok düzeltme ve özellik olsa da, Nisan güncellemesinde ki bazı önemli noktalar şunlardır:
En Büyük Ortaçağ Teknolojileri Etkinliği
? 29 Nisan – 13 Mayıs ?
Birkez gel tam Gel! BÜYÜK ORTAÇAĞ TEKNOLOJİLERİ insanlık tarihinin en korkutucu buluşlarının bazılarını ön plana çıkarmak için burada! Kuşatma teknolojisinin evriminden tatar yayı, barut ve hatta bu yeni teknolojilere karşı korunmak için kullanılan savunma araçlarına kadar, zamanlarının savaş alanlarını tanımlamaya ve yeniden tanımlamaya yardımcı olan savaş silahlarına daha yakından bakıyoruz. .
Bu ay, daha önce görülmemiş hile kodları ve en büyük ortaçağ teknolojilerini kutlayan kozmetiklerin yeni simgelerini kalıcı olarak açmak için Age of Empires II: Definitive Edition’da zorlukları oynayabilir ve tamamlayabilirsiniz !
Bugün 13 Mayıs’a kadar günlük zorlukları tamamlamak ve tüm yeni içeriğin kilidini açmak için oyunda tekrar kontrol edin:
Xbox Xbox Live’da oturum açın.
Cross Tatar yayı profil simgesinin kilidini açar.
Tek bir oyunda üç Arbalester eğitin .
”Going Above and Beyond ‘ hile kodunun kilidini açar.
Mail Chain Mail teknolojisini araştırın.
Altın Bombardıman Cannon profil simgesinin ve ‘daha büyük Onagers mermileri’ modunun kilidini açar.
? Tek bir oyunda üç Hızlı Ateş Gemisi eğitin .
‘Bombard Cannon için altın kaplama’ modunun kilidini açar.
? Tek bir oyunda üç Bombardıman Topu eğitin.
El Topu profil simgesini ve‘barut birimleri için izleyici efektleri’ modunun kilidini açar.
Düşman Kalesi’ni Trebuchet ile yok et.
‘Tech Tech One Two Free’ hile kodunun kilidini açar.
Etkinlik sırasında kilidini açtığınız modları, profil simgelerini ve hile kodlarını korumak için etkinlik sırasında bir noktada Xbox Live’a giriş yapmayı unutmayın!
Ortaçağ tarihinin sunduğu en iyi şeylerin tadını çıkarmanızı umuyoruz…
OYUN STABİLİTESİ
VERİM
OYNANIŞ
Sohbet Filtreleme
Age topluluğunun ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak amacıyla yeni bir sohbet filtrasyonu arka planına geçiş yaptık . Bu güncelleme tüm platformlarda daha az müdahaleci, daha tutarlı bir deneyim sağlar.
Diğer her şeyde olduğu gibi, bu, topluluktan gelen geri bildirimlere dayalı değişiklikleri ve ayarlamaları görmeye devam edecek bir sistemdir:
Geri bildirimlerin gelmesini sağlayın ve sisteme ince ayar yaptığımız için bizimle çalışmaya devam ettiğiniz için teşekkür ederiz!
BAŞARILAR
UYGARLIK DENGESİ
Genel
Balıkçılar şimdi onlar toplanan ettik yiyecek bırakabilirsiniz Docks’da .
Yangın Gale: den eğitim süresini Artan 60 -e doğru 65 saniye .
Keshik [Standart ve Elit]: Dönüştürülmüş Keshik’ler artık yeni derebeyleri için uygun şekilde altın üretiyorlar.
Bulgarlar
Artık Paladins’i araştıramaz ve eğitemez . Stirrups teknoloji artık tüm süvari birimleri, sadece hafif süvari ve Konniks etkiler.
Etiyopyalılar
Burulma Motorlar: yükseltilmiş genişliğini Artan Akrep gelen mermilere 0.3- bulundunuz 0.5 ila karo.
Gotikler
Şimdi bir medeniyet bonusu olarak Loom teknolojisini ücretsiz olarak alın.
Kızılderililer
Bir medeniyet bonusu olarak, Fisherman artık % 15 daha hızlı çalışmak ve +15 yiyecek taşımak yerine % 10 daha hızlı çalışıyor.
İtalyanlar
Balıkçı Gemileri artık % -15 oduna (-15 odun yerine) doğru şekilde mal oluyor . Bu, maliyeti 60 ila 64 odundan etkili bir şekilde yükseltir .
Kmer
Çalışma hızı azalır Çiftçiler tarafından % 3 . Bombard Cannons
artık antrenman yapamıyor .
Litvanyalı
BİRİMLERİ
Leitis [Standart ve Elit]: Eğitim maliyeti 50 gıda, 80 altın ila 70 gıda, 50 altın arasında ayarlandı .
Leitis: den az eğitim süresi 23 -e doğru 20 saniye.
Elit Leitis: den eğitim süresini Azaltılmış 20 -e doğru 18 saniyede.
TEKNOLOJİLERİ
Kule Shields: dan araştırma maliyetini Azaltılmış 800 için 500 gıda .
Kule Shields: sağlanan avantaj, delme zırh Artan Mızrakçıların ve skirmishers den + 1 için +2 .
Malaya
Limanlar artık (düzgün) yararlarını almak Kimya , Cinayet Delikler ve Isıtmalı Shot zaman thalassokrasi bu teknolojilerin herhangi önce araştırılmıştır.
Persler
Karanlık Çağdaki Kasaba Merkezleri ve Rıhtımlarının çalışma hızına olan bonus kaldırıldı . Şimdi çalışıyorlar:
% 10 daha hızlı → % 15 daha hızlı → % 20 daha hızlı
Slavlar
Boyar [Normal ve Elite]: gelen hız azalır 1.4 ile 1.3 .
Boyar [Standart ve Elit]: Delici zırhı +1 arttırıldı .
Tatarlar
Flaming Camel’ler artık Hintli bir müttefik tarafından sağlanan +5 saldırı ve bina bonusundan faydalanıyor .
Cermenler
Bir medeniyet bonusu olarak, Kışla ve Ahır birimleri artık Kale ve İmparatorluk Çağında +1 toplam yakın dövüş zırhı bonusu (toplam +2) alıyor.
BİRİMLERİ
Toyton: gelen hız artışı 0,7 ile 0,8 .
RASTGELE HARİTALAR
Genel
Yükseklik noktaları aşağıdaki haritalarda revize edilmiş ve yeniden dengelenmiştir:
Haritalar
Rastgele Harita Komut Dosyası Oluşturma
LOBİLER VE EŞLEŞTİRME
Genel
Age of Empires II’de karşılaşmaların nasıl oluşturulduğunu, izlendiğini ve keşfedildiğini iyileştirmek için çeşitli iyileştirmeler yaptık :
Geçen haftanın bakımı sırasında , çok oyunculu deneyimi geliştirmek için birkaç düzeltme yapıldı:
Harita Dönüşü
1’e 1 haritası havuzu:
Takım şu şekilde haritası havuzu:
SES
AI
Yol bulma
Komut
UI
Modifiye
Senaryo Editörü
DEVAM EDEN ARAŞTIRMALAR
Her zaman olduğu gibi, gelecekteki güncellemeler için topluluk tarafından bildirilen sorunları izlemeye devam ediyoruz. İşte aktif olarak çözümler üzerinde çalıştığımız bazı sorunlara kısa bir genel bakış:
Bilinen diğer sorunlar için, neyin takip edildiğini görmek için lütfen bu sayfayı ziyaret edin !