Age Of Mythology Güncelleme 2.8 Önizleme (Beta) Sürümü
Age Of Mythology Güncelleme 2.8 Önizleme (Beta) Sürümü
Eski kahramanlara selam olsun! Evlerinizde sağlıklı ve güvenli kalmanızı dilerken Age Of Mythology yeni güncelleme önizlemesini (Beta) sizlere sunmak istiyoruz.
Öncelikle oyunun kararlılığı ve performansına odaklanılmış bir yama çalışmasıdır. İşte bazı önemli noktalar:
Çeşitli bellek sızıntıları için düzeltmeler!
Çeşitli çökmeler için düzeltmeler!
Çeşitli çok oyunculu desync sorunları için düzeltmeler!
Oyunun performansını artırmak için yeni render iyileştirmeleri!
Çeşitli medeniyetler ve oyun özellikleri için hata düzeltmeleri!
…ve dahası!
Aşağıdaki değişikliklerin tam listesini okuyabilir, yeni yapıyı hemen indirebilir ve test edebilirsiniz.
Steam üzerinden oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:
Steam’i açın.
Oyun listenizi görmek için Kütüphane’ye tıklayın .
Age of Mythology: Extended Edition’ı sağ tıklatın ve Özellikler’i seçin .
Betas sekmesini tıklayın ve ilk açılan kutuda, “public-beta – Patch 2.8’i” bulun.
Oyunun en son oyun dosyalarını indirmesini bekleyin.
Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 2.8’i okuyorsanız güncelleme işlemi başarılıdır. . ####### ( son sayılar değişebilir )
Bu kadar; oynamaya hazırsınız!
OYUN STABİLİTESİ
Çeşitli bellek sızıntıları düzeltildi.
Çeşitli çökmeler düzeltildi.
VERİM
Oyunun temel performansını artırması gereken render iyileştirmeleri yapıldı.
Locust Swarm gibi, kısmi saydamlık içeren dokular ve parçacık efektleri artık doğru bir şekilde görüntülenecektir .
Çok oyunculu gecikme azaltma sistemi geliştirildi.
OYNANIŞ
Birimin hasar gördüğünde sağlığını görüntülemek için yeni bir ayar seçeneği eklendi .
Oyuncular artık Savaş Sisinin altındaki bitmemiş Şehir Merkezlerini “temel izci” edemezler.
Savaş Sisi tarafından gizlenen kaynaklar, artık tükendiyse ancak yeniden keşfedilmemişse uygun (topla) fare imlecini görüntüler.
Bir kaydetme oyununun yüklenmesi artık Gardens’ın tüm kaynak türlerini üretmesine neden olmaz .
Bir kontrol grubunun parçası olan bitmemiş binalar artık birim oluşturmak için kısayol tuşlarının kullanılmasını engellemeyecektir.
İlk inşaatçı tutuklanırsa binalar artık daha yavaş inşa edilmiyor.
Uçan birimlerdeki Tanrı güçleri artık haritanın kenarına düzgün bir şekilde atılabilir.
Örümcekler Tanrı Güç artık etkinleştirmek kampanya tetikleyicileri için kullanılabilir.
Savaş Semenderleri artık engelleri aşmak veya uçurumları geçmek için haritadan çıkmıyor.
Birimlerin altın madenleri gibi nesnelere geçebileceği bir sorun düzeltildi.
Oyuncuların DLC’ye özgü birimlere sahip olmadıkları için oyunlarından atılabilecekleri çeşitli sorunlar düzeltildi.
Kısayol tuşu özelleştirmelerinin düzgün kaydedilmemesi sorunu düzeltildi, bu da hem özel hem de varsayılan yapılandırmaların aynı anda etkin olmasına neden oldu.
SHIFT + tuşlarının sıra saldırı komutlarına tıklanmasının ordunun düşman birimlerinin öldürüldüğü yere taşınmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
Yakın muharebe birimlerinin saldırı altındaysa binalara yönelik sıradan saldırıları göz ardı etmesi sorunu düzeltildi.
Levy , Conscripts ve eğitim hızını artıran diğer teknolojilerin bir birimi derleme kuyruğundan kaldırabilme sorunu düzeltildi .
Sabit Otomatik Kuyruk birden fazla seçildiğinde yalnızca tek bir bina üzerinde aktif olmaktadır.
Ortam oyun seslerinin bazen çalınamaması sorunu düzeltildi.
DENGE
Genel
Rahipler artık tüm birimlere düzgün bir şekilde saldırabilirler.
Sea Snakes artık tüm birimlere düzgün bir şekilde saldırabilir.
Oracle Bone Script ve Landlord Spirit teknolojileri artık daha doğru düzgün şekilde kullanılabilir.
Inferno Tanrı Gücü artık doğru hasar sınırlarını uygulayabiliyor.
ve daha bir çok geliştirmeler yapıldı. Bu geliştirmelerin tamamını buraya tıklayarak görebilirsiniz.