Age of Empires III: Definitive Edition — Güncelleme 13088
Merhaba kaşifler! 2021 yılında Age of Empires III: Definitive Edition’a gelecek olan pek çok güncellemeden ilkine hoş geldiniz!
Gelecekteki sürümler için daha büyük projeler ve özellikler üzerinde çalışmalarımıza devam ederken, bu güncelleme oyuna yeni yaşam kalitesi özellikleri, kararlılık iyileştirmeleri, denge güncellemeleri ve hata düzeltmeleri getiriyor. Yeni güncellemeye kısaca göz atalım:
Özel maçlarınız için yeni Başlangıç Kaynakları ve Bitiş Çağı ayarları!
Haritayı hızlıca incelemek veya maç istatistiklerine ilerlemek için maç sonrası ekranı güncellendi !
Çeşitli senkronize olmayan hata düzeltmeleri, performans iyileştirmeleri ve kilitlenme sorunları düzeltildi!
İspanyol Şehir Evleri ile ilgili değişiklikler yapıldı.
Leaderboard artık 200‘denfazla kayıt gösterecek şekilde genişletildi.
Yeni kullanılan “Dop-Box ” için birkaç sorun düzeltildi”
Act III oynarken Asya Hanedanlarının Acts I ve II’nin sıfırlanmasına neden olan bir hata düzeltildi
Torps! Oyun geri kalanı ile uyumlu hale getirildi.
Kapsamlı Tahkimatlarda iyileştirmeler ve HERKES için erişim sağlandı!
Askeri dehanıza karşı daha iyi bir şans vermek için çok sayıda AI iyileştirmesi
…ve dahası!
Her zaman olduğu gibi, önceliklerimiz büyük ölçüde SİZİN geri bildirimlerinize dayanmaktadır. Bu ayın değişiklik günlüğünün çoğu, doğrudan geçen ay aldığımız tartışma başlıklarından, hata raporlarından veya Müşteri Desteği bildirilerinden geliyor.
Önümüzdeki ay burada tekrar görüşürüz! Şimdilik, Ocak güncellemesinin ve Age III: DE’ye getirdiği her şeyin tadını çıkarın !
—The Age of Empires Ekibi
Microsoft Store’da oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:
Microsoft Mağazası’nı açın.
[∙ ∙ ∙] profil resminizin yanında sembolü tıklayın.
İndirilenler ve güncellemeler’i seçin .
Oyununuzda ki en son değişiklikleri otomatik olarak algılamak, indirmek ve yüklemek için Güncellemeleri al düğmesine basın !
Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 13088 yazmalıdır.
Bu kadar; oynamaya hazırsınız!
Steam’de oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:
Steam’i açın.
Oyun listenizi görmek için Kütüphane’ye tıklayın .
Kütüphane penceresinin altındaki İndirilenler’i tıklayın .
[Yeni derleme otomatik olarak indirilmezse] yeni güncellemeyi manuel olarak indirmek için Şimdi İndir düğmesini tıklayın.
Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 13088 yazmalıdır.
OYUN
Kararlılık ve Performans
Sayısal işlem sorunlarından kaynaklanan senkronizasyon dışı hataları önlemek için gerekmediğinde gereksiz kod yürütülmesini devre dışı bıraktı.
Mağara arazisi içeren haritaların yanlış tanımlanmasından kaynaklanan performans sorunları düzeltildi.
Bir mod mücadelesi ödülü hedeflenen moda abone olamadığında tetiklenen bir kilitlenme düzeltildi.
Bir Ana Şehirden çıkarken meydana gelebilecek olası bir hafıza sorunu düzeltildi.
Birim gruplama kodunda olası bir bellek bozulması düzeltildi.
Grafikler
İspanyol Ana Şehrindeki (Seville) Katedral artık kilidi açıldığında ve uygulandığında uygun sancakları gösterecek.
Kuzey Kutup Bölgesi haritasındaki ağaçların, dallarını tamamen doğal ve ağaç gibi sallamak yerine rahatsız edici bir senkronizasyonla “nefes alması” sorunu giderildi .
İsveç Ana Şehrinde (Stockholm), bazı özelleştirme seçenekleri seçildiğinde birkaç lamba direğinin tabanlarının gözle görülür şekilde titremesi sorunu giderildi.
Urumi birimleri artık Senaryo Düzenleyicisine yerleştirildiklerinde kalkanlar tutacak.
İngiliz Konsolosluğunun simgesi güncellendi.
UI
Afiş şimdi 200’den fazla girişleri toplam alma yeteneğine sahiptir ve bir listeye yoluyla ilerleme olarak şimdi giderek 200 girdilerinin sonraki bloğu yükleyecektir. Bu değişikliğin bir sonucu olarak, “İlk” ve “Son” düğmesinin artık listenin en başına veya sonuna gitmek yerine 10 sayfa ileri veya geri atlayacağını unutmayın.
Amacı görüntülenecek hiçbir amaçları olduğunda paneli artık otomatik gizlenir.
Zafer / Yenilgi oyun sonu panelinden haritayı veya ilerlemeyi oyun sonrası ekranına görüntüleme yeteneği eklendi.
Oyunun Steam sürümündeki oyuncular artık Steam Profil Adlarının ana ekranın sağ üst köşesinde görüntülendiğini görecekler.
Ana ekrana oyuncu profilinize geçmenizi sağlayan bir düğme eklendi.
Numaraların geri kalan karakterlerden daha yüksek görüntülenmesine neden olan Çince karakterleri görüntülerken yanlış dikey kayma düzeltildi.
Teknoloji ağacının adı , görev sırasında mevcut olan teknolojiler ve birimler yerine kartları gösterdiği için, sefer görevleri sırasında “Güverte Ağacı” olarak yeniden adlandırıldı .
Fransız teknoloji ağacı , Yerleşimcilerin yerine benzersiz birimleri Coureurs Des Bois’i gösterecek şekilde güncellendi .
Köylüler inşa etmenin yiyecek yerine ahşap maliyetini düzgün bir şekilde göstermesi için Hint teknoloji ağacı güncellendi.
Edo kampanyası teknoloji ağacına eksik bir metin dizisi eklendi.
Saguenay haritasının harita görüntüsü doğru Maden sayısını gösterecek şekilde düzeltildi (10 yerine 11).
Oyun boyunca görünen Uygula / İptal Et ve Evet / Hayır modlarına isteğe bağlı ipuçları eklendi.
Kahraman olmayan birimlerin harekat sırasında söyleyecek bir şeyleri olduğunda bazı eksik simgeler eklendi.
Maceman: Gereksiz istatistikler.
Ayarlar
Windowed Mode , Graphics seçeneklerinde Display Mode olarak yeniden adlandırıldı .
Pencereli Görüntüleme Modunda çalışırken, pencere boyutu artık fare kullanılarak manuel olarak yeniden boyutlandırılmanın yanı sıra bir açılır listeden seçilebilir.
Etkinlik Zorlukları
Etkinlik ve mücadelelerin senkronize olmasını sağlamak için oyun içi etkinliklerin geri sayım sayaçları düzeltildi.
Katılımcılara, ardışık zorlukların kilidinin açılması için önceki zorlukların tamamlanması gerektiğini hatırlatan bir metin dizisi eklendi.
OYNANIŞ
Genel
Tamamen inşa edilmemiş bir duvarın üzerine bir yapı yerleştirmek artık çok daha az olası. Bunu yapmayı başarırsanız, duvar artık pasif olmayacak.
Düşman birimi sokete bitişik olsa bile bir Takas Noktası inşa edilebilmesini sağlamak için kısmi korumalar uygulandı.
Forts’ta Black Riders ve İsviçreli Pikemen birimlerini eğitmek için kısayol tuşu desteği eklendi .
Kışla ve Blockhouses’da Fusilier ve Highlander birimlerini eğitmek için kısayol tuşu desteği eklendi .
Chasqui: Artık bir İnka müttefiki aracılığıyla elde edildiğinde Şehir Merkezleri ve Ticaret Noktaları inşa edebiliyor.
Exploit Düzeltmeleri
Revolt ve Age Up için aynı anda kullanılabilecek bir istismarı kapattı .
Kullanımını Devre Dışı Kaydedilen oyun kontrolleri potansiyel düzeltme istismar olarak tekrarları ve spectating dışına.
Sömürü önlemek için çok oyunculu oyunlar sırasında birkaç savaş sisi işlevinin kullanımını devre dışı bıraktı.
Doppelsoldner’ın “Cav-Box” istismarına benzer şekilde bir Explorer etrafında sıkıca paketlenebildiği bir “Dop-Box” istismarı düzeltildi.
Düzeltmeler
Etkin desteden bir kartı kaldırmanın, bunun yerine bitişik kartı kaldırmasına neden olan bir hata düzeltildi.
Rahibelerin süreç sırasında bir noktada öldürülen bir düşmanı dönüştürmeye devam etmesine neden olan bir sorun giderildi .
Bir Konsolosluk veya Büyük Düğme yapısı da o grubun bir parçasıysa, bir kontrol grubu içindeki binalardan geçişi engelleyen bir hata düzeltildi .
Alaska ve Rockies haritalarına düşmeyen belirli bir ağaç türü düzeltildi.
İnsan oyuncular tarafından AI istemlerinin gönderilmesine izin veren bir sorun düzeltildi.
KAMPANYA
Kampanya Görevleri
III.Perde oynarken Asian Dynasties Acts I ve II’nin sıfırlanmasına neden olan bir sorun düzeltildi .
Kan, Buz, Çelik (Act II): Güncelleme Üretim Tesisi ve Liman Boston Ev Şehir kampanyası sırasında güncellendiğinde (ve kendi simgeler) Doğru kozmetik gösterilecek.
Yolu Temizlemek (I. Perde): Oyuncular artık balıkları kontrol edemez.
İnka’nın Son Şehri (III. Perde): İnka müttefikinin çok fazla birim üretmesi ve senaryoyu önemsizleştirmesi sorunu giderildi.
Tarihi Savaşlar
Algiers: Ablukadan çıkan gemilerin rıhtımda geri çekilmek ve iyileşmek için hattı kırdığı durumlar düzeltildi.
Çuvaş Burnu: Keçiler artık güney Ticaret Merkezi’nin karşısındaki ağıldan kurtarılabiliyor.
UYGARLIK DENGESİ
Genel
BİRİMLER & BİNALAR
AbstractCoyoteMan: Oyun artık yükseltmelerin etkilerini gösterirken bu birim sınıfına “El Süvari” sınıflandırmasına benzer şekilde “El Şoklu Piyadeler” adını veriyor. Bu değişiklikten etkilenen içerik buna göre ayarlandı.
Rattan Shields ve Tiger Claw’lara El Şoklu Piyade etiketi atandı .
Yerli İzci ve Chasqui : Köylülere karşı hasar eksiklikleri , Ticaret Çağına ulaşıldığında otomatik olarak iyileştirilmesinin aksine , Gelişmiş İzciler veya Aymara destek kartlarının gönderilmesiyle ortadan kalkıyor . Korsan: 4x ▶ 2,8x olan Şok Piyade çarpanı düzeltildi . Privateer: Barbary States olarak bir devrimin ardından , Privateer artık Falconets, Culverins ve Galleon aracılığıyla eğitilebilen tüm birimleri düzgün bir şekilde eğitebilir. Kaplan pençesi:Birimden hatalı bir “Piyade” etiketi kaldırıldı. Bu, artık Topçu ve normalde Piyadelere karşı koyan diğer birimler tarafından karşılanmadığı, bunun yerine karşı sistemde Şok Piyade olarak hareket ettiği anlamına geliyor.
KARTLAR
Geniş Fortifications ilave olanak kartlar Frontier Fortifications aşağıdaki şekilde ayarlanmış olan (örneğin Outposts, Savaş kulübe, Kale, Noble’lar kulübe ve benzeri gibi) inşa edilmesi:
Kartın bir çeşidi artık TÜM medeniyetler için mevcut.
Karta erişim Ticaret Çağından Keşif Çağına taşındı .
Kartlar artık inşa limitlerini +% 100 artırarak inşa edilebilecek Frontier savunmalarının sayısını etkili bir şekilde ikiye katlıyor.
+% 25 Bonus Outposts verilen isabet noktalarına şimdi de dahil olmak üzere TÜM tahkimatı için geçerlidir Walls ve Forts .
Kartların davranışını ve güçlü yönlerini daha iyi iletmek için araç ipucu metni ayarlandı.
İnka
BİRİMLER & BİNALAR
Maceman ünitesinde aşağıdaki ayarlamalar yapılmıştır :
Tuzak yeteneklerini kullanmalarını engelleyen bir hata düzeltildi .
Kuşatma saldırısı artık Siper modundayken düzgün şekilde yarıya indirildi.
Artık Donanma birimlerini hedef alabilir.
Diğer güncellemeler:
Chasqui: Artık Antlaşma dengesi amacıyla Yerli Elçilikler inşa edemiyor . Kallanka: Bazı askeri birimlerin dışarıda kalmasını önlemek için garnizona alınabilecek birim türleri güncellendi. ( AbstractArtillery birimlerinin hala dışarıda bırakıldığını unutmayın. ) Plumed Spearman: 42 ▶ 35’ten Siege saldırı hasarı azaltıldı . Bu değişikliğin amacı, büyük ölçüde Huaraca ve Maceman gibi kuşatma birimlerinin kullanılması için fırsatlar yaratırken, takım oyunlarında “temel alım satımları” daha az etkili hale getirmektir .
Profesyonel Yükleyiciler: Şimdi nüfus maliyetini azaltır Kuşatma Filler dan -1 ▶ -2 Antlaşması dengesi amacıyla,.
Profesyonel İşleyiciler: Yerli Savaşçıların ve Kahramanların daha fazla nüfusa mal olmaya başlamasına neden olan bir hata düzeltildi .
Osmanlılar
KARTLAR
TAKIM Takım Savunmaları (III): Artık Karakol Vagonları yerine Askeri Vagonlar veriyor .
Yukarıdaki değişiklik, Avrupalı olmayan medeniyetlerin Köylülerinin kendi Sınır Tahkimatlarına ek olarak yedi Outpost inşa etmelerine izin veren bir istismarı kapatıyor . Askeri Vagonlar, medeniyet için normalde mevcut olan herhangi bir askeri yapıyı inşa etmek için kullanılabilir.
İspanyol
YÜKSELTMELER
The Logistician (II): Artık tüm Exploration Age gönderilerinin yanı sıra Geliştirilmiş Binalar , Sıcak Hava Balonları , Native Lore ve Kapsamlı Tahkimatlardan yararlanıyor .
Papalık Muhafız şöyle siyasetçi ayarlandı:
Şimdi sağlayan Muhafız Crossbowmen ve Pikemen yükseltmeleri de araştırma yapılması hiçbir ücret anında onları ve onların önkoşul aktive ziyade.
Uygulanabildiği yerlerde: El Piyadeleri için diğer Muhafız yükseltmelerinin maliyetini – Halberdiers ve Doppelsolders için olanlar gibi – 300 odun, 300 jetona düşürür .
Papalık Muhafızlarında yapılan bu değişiklikler tüm medeniyetleri etkiler, ancak büyük ölçüde İspanyol “hızlı Sanayi” stratejilerinin gücünü azaltırken aynı zamanda diğer medeniyetler için yararlılığını artırmayı amaçlamaktadır. Her zaman olduğu gibi, bunun oynanış üzerindeki etkisini görmek için izleyeceğiz.
İsveçliler
UYGARLIK
Bir tahta sandık eklendi ve başlangıç kaynak yığınlarından bir yiyecek kasası çıkarıldı .
Jaegers , Black Riders ve Landsknechts artık varsayılan bir uygarlık özelliği olarak Salon’dan alınabilir.
BİRİMLER & BİNALAR
Torp aşağıdaki gibi ayarlandı:
Yerleştirme kısıtlama yarıçapı 5 ▶ 7,8’den artırıldı . Bu tek bir madenin etrafında inşa edilebilir Torps sayısını azaltır sadece 4 , fakat genellikle haritanın daha geniş bir alan üzerinde dışarı onların Torps yaymak için İsveç’i gerektirecektir.
Berry Bushes artık FFA gibi uzun maçlar sırasında düşmanların vücudunu bloke etmesini önlemek için 30’luk bir yapı sınırına sahip .
Berry Çalıları artık toplanma noktalarına saygı duyuyor ve istenirse daha uygun yönlere dikilmesine izin veriyor.
Carolean aşağıdaki gibi ayarlandı:
Aralık 10 ▶ 12’den artırıldı .
Veteran, Guard ve Imperial yükseltmeleri artık +1 menzil sağlamıyor.
Yaylı kilit (kart): den verilen ikramiye aralığını Azaltılmış 4 ▶ +3 .
Platoon Fire (kart): Heavy Cavalry çok oyunculu sayısı +1 ▶ + 0,7x azaltıldı . Şok Piyade buna göre ayarlandı.
Caroleanlar artık Hafif Menzilli Süvari’ye ilave hasar vermeyecek.
Ek birim bakiyesi değişiklikleri:
Hakkapelit: arasında değişen bir direnç artışı % 10 ▶ % 20 . Harquebusier buna göre ayarlandı. Leather Cannon: Artık amaçlandığı gibi Forts’tan eğitilebilir.
YÜKSELTMELER
Mercenary Contractor (III): Artık Jaeger’ların ve Black Riders’ın normal askeri binalardan eğitilmesine izin veriyor .
KARTLAR
[YENİ] 3 Hussar (II)
Tüm “Sözleşme” kartları artık normal askeri binalardan teslim ettikleri herhangi bir Mercenary’i işe alma yeteneğinin kilidini açıyor. İlgili kısayol tuşları buna göre ayarlandı.
Sözleşmeli Fusiliers (II): Maliyeti 700 ▶ 400 jetondan düşürdü ve 4 ▶ 3’ten teslim edilen Fusilier sayısını azalttı . Caroleans artık Hafif Menzilli Süvari’ye karşı koymadığından, bu değişiklik Fusiliers’ı (ki bunu yapan) gönderinin genel kaynak değerini değiştirmeden Ticaret Çağında daha erişilebilir hale getirmeyi amaçlıyor.
Engelsberg Demirhane: Düğme toplama oranı ikramiye Azaltılmış +% 125 ▶ % 100 .
Böğürtlen: Artık İmparatorluk Çağı’na ulaşıldığında tekrar gönderilebilir.
Yaban mersini kart daha etkin özgün tasarım hedeflerine ulaşmak için bir çaba coverlandı:
Yaban Mersini: Artık önceden var olan tüm Torp Berry Çalılarını Yaban Mersini Çalılarına dönüştürüyor.
Bu, iki şekilde yararlı olmalıdır: “açgözlü” erken patlama taktiği olarak veya yeni konumlarda (orijinal kaynakları tükendikten sonra) yeniden inşa edilen Torpları daha ödüllendirici hale getirmenin bir yolu olarak.
RASTGELE HARİTALARI
Genel
Ticaret Tekel kazanma koşulu artık haritalarda geçerli (doğru) olan 2 Ticaret Mesajlar yerine 3 önceki gereksinimi.
Ticaret Tekel kazanma koşulu Antlaşmada artık mevcut değil; yalnızca Standart kural kümelerinde.
Bir maç sırasında ilerleyebileceğiniz Çağı sınırlamanıza olanak tanıyan, çatışmalı ve sıradan çok oyunculu oyun ayarları için bir Bitiş Yaşı seçeneği eklendi .
Çatışma ve çok oyunculu Üstünlük oyunlarına Başlangıç Kaynakları seçeneği eklendi . Bu, bir eşleşme ayarlarken aşağıdaki seçeneklerden seçim yapmanıza olanak tanır:
Sonsuz: 900.000 yiyecek, 900.000 odun 900.000 jeton + Kasa
Rastgele: Herkes, her kaynaktan 0 ile 20.000 arasında aynı, rastgele miktarda başlar.
Harita Dengesi
Bayou: Her oyuncu için küçük bir “başlangıç” grubu Türkiye eklendi.
Carolina: Issız adada ortaya çıkan sandıklardan biri kaldırıldı.
Carolina: Balinaların haritada üremesini engelleyebilecek bir hata düzeltildi.
Central Plain: Ticaret Sepeti yükseltmesinin Ticaret Merkezinde araştırılabilir olmasını engelleyen bir hata düzeltildi .
Central Plain: Trading Route soketlerinin ortaya çıkmasını engelleyebilecek bir hata düzeltildi.
Central Plain: 1v1 eşleştirmede 56000 ▶ 64000 olan toplam mevcut yiyeceği artırdı ve harita çevresinde sürü boyutları dengelendi. Takım oyunlarında orantılı ayarlamalar yapıldı.
Indochina: Inca artık bir Saloon yerine bir Community Plaza ile düzgün bir şekilde ortaya çıkıyor .
Patagonia: Denize ek bir balina düğümü ve ek balık eklendi.
Haritada Carib Yerleşimi varsa Carib Blowgunners’ı teslim eden gönderilerin gönderilememesine neden olan bir hata düzeltildi .
LOBİLER VE EŞLEŞTİRME
Sıralamalı Anlaşma ve Takım Oyunları artık kendi harita havuzlarından seçim yapacak.
Oyunlara Göz At çok oyunculu ekranına bir Oyun Barındır düğmesi eklendi .
“Tüm bölgeler” seçeneği Bölge TÜM bölgelerinden filtrenin şimdi görüntüler oyunlar.
En yakın sunucu bankasından oyunları bulmak için “En Yakın Bölge” için yeni bir seçenek eklendi .
Çok oyunculu bir maçta Rastgele Civ seçmek artık Ana Şehir seviyesini “?” Olarak görüntüleyecektir. son oynanan şehrin seviyesini görüntülemek yerine.
Özel bir senaryoyu “herkes için ücretsiz” olarak ayarlama yeteneğinin yanı sıra takımları, medeniyetleri veya renkleri manuel olarak ayarlama yeteneği artık özel bir eşleştirme lobisi kurarken erişilebilir. Lütfen, senaryoya bağlı olarak, belirli takımlara veya medeniyetlere bağlı belirli tetikleyiciler veya oyun öğelerinin, senaryonun / oyunun dengesiz hissetmesine, oynanabilir veya tamamlanabilir olmasını engelleyebileceğini ve / veya oyunun oynanamaz olmasına neden olabileceğini unutmayın. . Gelecekte içerik oluşturucuları güçlendirmenin ve uyumluluk sorunlarını önlemenin yollarını araştırmaya devam edeceğiz.
Ağ “yakalama kodu”, oyun simülasyonu ile senkronize kalmak için kareleri atlaması gereken daha yavaş CPU’ları barındıracak şekilde ayarlandı.
AI
Bilgisayar oyuncularının oyunları sırasında kaynakları dengeleme biçimi iyileştirildi. Fishing Boats hesaplandı ve AI artık toplam toplama oranlarını optimize etmeye çalışacak.
Yapay zekanın kuşatma birimlerine karşı tepki verme ve savunma yeteneği geliştirildi.
Bir maç süresince Oyuncu 2’nin boşta kalması için bir düzeltme uygulandı.
Yapay zekanın yanlış kaynakların yanlış zamanda toplanmasına öncelik vermesine neden olan uç durum düzeltildi.
Askeri yükseltmeler artık bilgisayar oyuncuları tarafından daha sık araştırılacak.
AI artık bir Antlaşma hala aktifken askeri temalı birim kartları göndermekten kaçınacak.
Yapay zeka kontrollü oyuncular artık arazi kaynakları azaldığında ek Balıkçı Tekneleri eğitecek.
AI kontrollü oyuncuların balina avlamasını engelleyen sorunlar düzeltildi.
AI Köylülerinin yakındaki Değirmenler ve Sitelerdeki açık yuvaları işgal etmek yerine uzaktaki av ve mayınlara öncelik vermesini önlemek için ek düzeltmeler uygulandı.
Yerli medeniyetlerin deniz birimlerini tam olarak kullanabilmelerini sağlamak için bir düzeltme uygulandı.
Saldırıları sırasında birimlerin takılıp kalacağı durumlar düzeltildi.
Yapay zekanın belirli öğelerin araştırma maliyetini sürekli olarak kontrol ettiği bir sorun düzeltildi.
MODELLEME
Oyun artık mod dizinlerine kaydedilmiş patlamış mısır parçacık dosyalarını (.pkfx) doğru bir şekilde okuyacak ve bunlara referans verecektir.
İndirme sürecinde modları gösteren ana menüye metin eklendi.
Modların adı, açıklaması, yazarı ve diğer metin öğelerinin Hintçe gibi İngilizce dışındaki dillerde yanlış görüntülenmesine neden olan bir metin kodlama hatası düzeltildi.
Seçim açılır listesindeki haritaların, belirli modları çalıştırırken amaçlandığı gibi yenilenememesine neden olan bir sorun düzeltildi.
DEVAM EDEN İNCELEME
Her zaman olduğu gibi, gelecekteki güncellemeler için topluluk tarafından bildirilen sorunları izlemeye devam ediyoruz. Halen çalışmakta olanların bir kısmıyla ilgili olarak Üretim ekibimizden kısa bir güncelleme:
Saldırı-Hareket Optimizasyonu ve Düzeltmeler: Yaygın bir tartışma konusu olan ekip, konuyu derinlemesine araştırıyor ve her koşulda beklendiği gibi çalıştığından emin olmanın yollarını arıyor. Önümüzdeki sürümlerdeki güncellemeleri takip edin!
Özel Haritalar ve Senaryolar için MOD Desteğini İyileştirme: Hem mod yaratıcıları hem de mod severler için yeni araçlar ve seçenekler sunmaya devam etmek istiyoruz! Bu, özel haritaların ve senaryoların oyuna nasıl uygulanacağını iyileştirmeyi içerir, bu nedenle daha fazlası için bizi izlemeye devam edin.
Sıkışan Birimler: Bu sorunun hala devam edip etmediğini, ne zaman ve nerede olduğunu görmek için raporlarınızı incelemeye devam ediyoruz. Bunu oyunlarınızda yakalarsanız, lütfen haritanın adını , alanı ve / veya nesneyi içeren bir not ve ünitenin tam olarak nerede sıkıştığını vurgulayan bir ekran görüntüsü ile resmi forumda bir başlık oluşturun veya ekleyin . (Teşekkür ederim!)
WINDOWS MAĞAZASI: Modlar sekmesine tıklandığında çökme: Windows Mağazası kullanıcıları için modlar sayfasının kilitlenmesine neden olan bir sorunun farkındayız ve sorunu daha iyi anladığımızda bu sorun için bir düzeltme üzerinde çalışacağız.
Topluluk tarafından bildirilen sorunlar: İlk gönderide (yukarıda) belirtildiği gibi, raporlarınız, oyundaki düzeltmelerin ve özelliklerin önceliklendirilmesi ve uygulanması açısından çok önemlidir.
Diğer bilinen sorunlar için, nelerin izlendiğini görmek için lütfen bu sayfayı ziyaret edin !