Age of Empires II: Definitive Edition Güncelleme 36202
Herkese sağlıklı ve mutlu günler dileyerek, Age of Empires II: Definitive Edition Güncelleme 36202’deki değişikliklerinden bahsetmek istiyoruz.
Oyun güncellemesine eşlik eden değişikliklerin başında denge değişiklikleri geliyor.
- Yeteneklerinizi geliştirmek için dört yeni Art of War görevi!
- Eşleştirmelerde benzersiz 1v1 ve Takım haritası havuzları!
- İki yepyeni harita: Dört Göl ve Altın Bataklık!
- Artık ana menüden yeni bir Profil Merkezi mevcut!
- Açılmamış lobilerde ELO’yu görüntüleme yeteneği!
- Tatarlar için yeni bir birim de dahil olmak üzere çeşitli denge değişiklikleri !
- Bahar kutlama etkinliği! (İçeride kalırken dışarıda olun!)
- … Ve daha fazlası!
Nisan ayında çalışmalarda hala birçok harika özellik ve düzeltme var – büyük ölçüde son birkaç aydır geri bildirimleri ve hata raporlarıyla hızlanan seçkin topluluk üyeleri sayesinde. Bir sonraki adımda ne çalışacağımızı belirlemede katkılarınız büyük rol oynamaktadır; öyleyse, henüz yapmadıysanız, resmi tartışma kanallarımızdan herhangi birinde (veya hepsinde) bize ve sohbete katılın:
Microsoft Store’da oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:
- Microsoft Mağazası’nı açın.
- [∙ ∙ ∙] profil resminizin yanında sembolü tıklayın.
- İndirilenler ve güncellemeler’i seçin .
- Oyununuzda ki en son değişiklikleri otomatik olarak algılamak, indirmek ve yüklemek için Güncellemeleri al düğmesine basın !
- Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 36202 yazmalıdır.
Bu kadar; oynamaya hazırsınız!
Steam’de oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:
- Steam’i açın.
- Oyun listenizi görmek için Kütüphane’ye tıklayın .
- Kütüphane penceresinin altındaki İndirilenler’i tıklayın .
- [Yeni derleme otomatik olarak indirilmezse] yeni güncellemeyi manuel olarak indirmek için Şimdi İndir düğmesini tıklayın.
- Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 36202 yazmalıdır.
Bu kadar; oynamaya hazırsınız!
Bahar Kutlama Etkinliği!
30 Mart – 14 Nisan
Gelenek haline geldikçe, bahar mevsimi ayını ve başlangıcını BAHAR KUTLAMA ETKİNLİĞİ ile kutluyoruz ! Bu ay, bahar mevsiminin sıcaklığını, gün ışığını ve ruhunu doğruca size getiriyoruz – içeride sıkışırken çok ihtiyaç duyulan taze bir nefes! Kutlama sırasında değişen şeyler:
- Dört yeni profil simgeler .
- Etkinlik sırasında oyuncu renklerini doygun bir renk paleti ile değiştirmek için yeni bir mod .
- Etkinlik sırasında yeni bahar menü arka plan sanat.
- Sezonu kutlamak için beş çiçek açan mod .
Bugün 14 Nisan’a kadar geri dönün ve yeni profil simgelerinin ve modlarının kilidini açmak için günlük zorlukları tamamlayın:
Xbox Xbox Live’da oturum açın: Spring Woad Raider ve Spring Helmet profil simgesinin kilidini açar .
✔ Araştırma El Arabası : ‘Yemyeşil şehir merkezi modu’ ve Bahar Köylüsü profil simgesinin kilidini açar .
Trade Ticaret Sepeti Oluştur: ‘pembe petal berry çalı mod’ ve Spring Teuton Knight profil simgesinin kilidini açar .
Single Tek bir oyunda en az 5 çiftlik inşa et: ‘Yemyeşil arazi’ modunun kilidini açar.
Game Tek bir oyunda en az 2020 yiyecek topla: ‘Çiçek patlamaları’ (Petards ve Demo Gemileri için) modunun kilidini açar.
✔ En az 100 nüfusa ulaşın: ‘Okların yerini çiçeklerle değiştirin’ modunun kilidini açar.
Bonus olarak, biz de yapıyoruz PHOTON MAN bizim sırasında kaçıranlar için bir bonus görev olarak meydan mevcut Yıldönümü Olay . Bu kez, Windows Mağazası’nda bir oyuna ve Steam’de diğerine sahip olsanız bile kilidini açabilirsiniz; her iki oyunda Xbox Live hesabınıza giriş yapın ve Age of Empires II’deki klasik hile biriminin keyfini çıkarın :
Age Age of Empires: Definitive Edition’da “21. Yüzyıl” Başarısını Kazanın: Photon-Man hile kodunun kilidini kalıcı olarak açar!
Ve çift süper bonus olarak: etkinlik sırasında * ALL * modlarını ve Profil simgelerini saklamak için Xbox Live hesabınızla giriş yapın … FOR-EV-ER! Harika, değil mi? Umarız Bahar Kutlama Etkinliğinden zevk alırsınız ve sizi savaş çiçek tarlaları!
SAVAŞ SANATI
Savaş Sanatı misyonlarının taban mekaniği öğrenmek isteyen yardım oyuncuları için tasarlanmış kısa zorluklar vardır Empires II Age . Orijinal beş zorluk, medeniyetinizin temelini atmaya yardımcı oldu: size nasıl bir ekonomi inşa edeceğinizi, medeniyetinizi nasıl hızlı bir şekilde büyüteceğinizi, bir orduyu nasıl yetiştireceğinizi, rakiplerinizden saldırganlığa karşı savunmayı ve çağlar boyunca hızlı bir şekilde ilerlemeyi öğretmek.
Bugün, Age of Empires’da hakim olmanıza yardımcı olacak bilgileri geliştirmeye devam ettiğimiz için dört yeni görev eklendi :
- Kara Savaşı: Savaş alanındaki birim sayaçları ve temel manevralar hakkında bilgi edinin.
- Bir Kaleyi Yok Etme: Güçlendirilmiş pozisyonlara karşı erken kuşatma saldırıları hakkında bilgi edinin.
- Deniz Savaşı: Su savaşı ve açık denizlerde nasıl hakim olacağınız hakkında bilgi edinin.
- Savaş Oluşumları: Birliklerinizi hayatta tutmak ve düşmanı aşmak için oluşumları ne zaman ve nasıl kullanacağınızı öğrenin
Onları bir deneyin ve daha sonra her mücadelede Altın madalya kazanana kadar antrenman yapmaya devam edin; bu, canlı savaş alanında başarılı olmanız için gereken temel özelliklere sahip olmanızı sağlayacaktır!
OYUN STABİLİTESİ
- Keşfetme sorunu giderildi Bombard Cannon üzerinde Cengiz Han – Mission 3 ( “Into the Çin”) istemcisi çökmesine neden oluyordu.
- Çeşitli tek seferlik çökmeler düzeltildi.
- Geri yüklenen oyun dosyalarını aktarırken oluşan çeşitli sorunlar düzeltildi.
VERİM
- Varlıkların dosya boyutunu 1 GB ve Geliştirilmiş Grafik Paketi DLC çalıştıran oyuncular için 1 GB daha azalttı.
- Oyunu çalıştırırken VRAM ve RAM’in nasıl kullanıldığı konusunda sürekli iyileştirmeler.
- Çeşitli performans iyileştirmeleri uygulandı.
OYNANIŞ
- Otomatik İzci artık ilk İzci biriminin tüm at ve deve çeşitleri için kullanılabilir .
- Karışık bir orduda belirli bir düşmana saldırmak için sağ tıklamanın, sıralı birimler tarafından itaatsizliğe neden olabileceği bir sorun düzeltildi.
- Toprağa saldırmakla görevlendirilen birimlerin bazen komutu görmezden gelmesi ve bunun yerine en yakın düşman birimine saldırması gibi eski bir sorun düzeltildi .
- Savunma yapılarının bazen hedeflere saldırmayı durduracağı bir sorun düzeltildi.
- Otomatik olarak paketlenen ve daha sonra başka bir Trebuchet’i (hedef) kovalayan paketlenmiş Trebuchets artık düşman Trebuchet’i paketinden çıkarmadan anında yok edemez.
- Shift tuşunu kullanarak birden fazla kontrol grubu seçmek artık bunları varsayılan olarak tek bir grupta birleştirmez. Bu davranışı etkinleştirmek veya devre dışı bırakmak için yeni bir Shift Grubu Ekleme seçeneği eklendi.
- Antlaşma oynarken Trebuchets için saldırı alanı artık mevcut değil .
- Siege Towers’ın birimleri kayalık gibi arazi engelleri arasında taşımak için kullanılabileceği nadir bir sorun düzeltildi .
- Furor Celtica şimdi içeride garnizon birimleri bulunan Rams ve Siege Towers için geçerlidir .
UYGARLIK DENGESİ
Genel
Bozkır Lancer [Standard & Elite]: Hem standart hem de elit birimin taban saldırısını +1 arttırdı .
Çince
Artık Redemption teknolojisine erişemez .
Kumanlar
Artık Redemption teknolojisine erişemez .
Artık Castle Age’deki Capped Ram yükseltmesini bir medeniyet bonusu olarak araştırabilir .
BİRİMLERİ
Kipchak [Standard & Elite]: Şimdi +1 ekstra ok atın.
TEKNOLOJİLERİ
Bozkır Yetiştiriciliği: Artık faydalarını Bozkır Mızrakçılarına veriyor .
Bozkır Yetiştiriciliği: Artık İzci Süvarileri, Süvari Okçuları ve Bozkır Mızrakçılarının eğitim süresini % 50 oranında azalttı ( % 80 ).
Gotikler
Arson teknolojisine artık erişemiyor .
Piyade birimlerinin maliyetini etkileyen medeniyet bonusu artık Yaş başına kademelendirildi:
% 20 daha ucuz → % 25 daha ucuz → % 30 daha ucuz → % 35 daha ucuz
Piyade saldırısını artıran binalara karşı medeniyet bonusu, şimdi (Feodal Çağdan başlayarak) Yaş başına +1 saldırı ile artmaktadır.
Tatarlar
Şimdi bir medeniyet bonusu olarak Thumb Ring teknolojisini ücretsiz kazanın .
BİRİMLERİ
Keshik: den eğitim süresini Azaltılmış 20 -e doğru 14 saniye .
Elit Keshik: den eğitim süresini Azaltılmış 23 -e doğru 16 saniye .
TEKNOLOJİLERİ
İpek Zırh: Artık yararlarını Bozkır Mızrakçılarına veriyor . Timurlu Siegecraft: verilen prim aralığı Artan trebuchets dan +1 ile +2 . Timurlu Siegecraft: Artık yeni Flaming Camel ünitesini araştırıldıklarında kullanıma sunuyor – bonusları ve monte edilmiş birimleri ve fillerle birlikte hızlı hareket eden bir Petard.
KAMPANYALAR
Savaş sanatı
Savaş Sanatı öğreticilerine dört yeni görev eklendi :
- Kara Savaşı: Birim sayaçları ve temel manevralar hakkında bilgi edinin!
- Savaş Oluşumları: Oluşumları ne zaman ve nasıl kullanacağınızı öğrenin!
- Deniz Savaşı: Amfibi mücadele ve açık denizlerde nasıl hakim olacağınızı öğrenin!
- Bir Kaleyi Yok Etme: Güçlendirilmiş pozisyonlara karşı erken kuşatma saldırıları hakkında bilgi edinin!
Bu yeni görevlere ek olarak, aşağıdakileri de uyguladık:
- Desteklenen tüm ses dilleri için Art of War tanıtım videolarının yerelleştirilmiş sürümleri eklendi .
- Patlayan: Oyuncular artık bir Kale inşa etmek yerine iki Kale Çağı binası inşa ettikten sonra İmparatorluk Çağına doğru ilerleyebilirler.
- Patlama: Oyuncuların önkoşul binaları inşa etmeden İmparatorluk Çağı’na ilerleyebilecekleri ayrı bir sorun düzeltildi .
- Düşmanı Acele Etmek: Artık düşman köylülerini öldürmeye başlar başlamaz, öldürme sayacı düzgün bir şekilde artacaktır.
Kampanya Görevleri
- Dracula kampanyası sırasında diyalog metninin ve seslendirme sesinin kabul edilmediği çeşitli durumlar düzeltildi .
RASTGELE HARİTALAR
Genel
- Yırtıcılar artık Emanetler’in üstüne çıkmayacak.
Haritalar
- Alp Gölleri: Daha tutarlı ve adil bir kaynak dağılımı sağlamak için haritayı güncelledik: tepeler, ormanlar ve göller dahil.
- Alp Gölleri : Artık her oyuncu bir yakın göl ve iki küçük ormanla başlayacak . Her göl kıyı balıkçılarının ulaşabileceği dört derin balık içerir.
- Alp Gölleri: Balıklar ve çukurlara ek olarak, oyuncular artık ekstra bir domuzla başlıyorlar .
- Arabistan: Haritada ortaya çıkan uçurumların sayısını ve uzunluğunu azaltarak daha açık bir oyuna izin verdi.
- Arabistan: Ekstra altın ve taş yatakları oyuncular arasında daha eşit dağıtılacak şekilde ayarlandı.
- Arena: Geyik şimdi her zaman oyuncu duvarlarının sınırları içinde beliriyor.
- Arena: Bazen, küçük bir haritada (beş yerine) sadece dört Kalıntı’nın görüneceği bir hata düzeltildi.
- Arena: Diğer haritalarla eşleşmesi için ortaya çıkan Eserler sayısını ayarlayın . Altı oyunculu haritalar şimdi 7 Kalıntı üretecek ve sekiz oyunculu haritalar 8 Kalıntı üretecek .
- Saklanma yeri: Ekstra altın ve taş yatakları oyuncular arasında daha eşit dağıtılacak şekilde ayarlandı.
- Hideout: Kapıları engellemelerini önlemek için taş ve altın yataklarının mesafesini ayarladı.
- Saklanma: Oyuncu tabanlarının çakışmasını önlemek için haritanın oluşturulma şekli değiştirildi.
- Saklanma yeri: Artık her bir oyuncunun üssünün duvarlarında daima bir taş yığını oluşması garantilidir.
- Saklanma yeri: Domuzlar artık sürekli olarak oyuncunun üssünde ortaya çıkacak.
- Saklanma: Geyik Grupları artık tamamen duvarların içinde (zamanın% 50’si) ya da bunların dışında görünecekler.
- Megarandom: Mangrov Sığlık / Orman arazisini daha iyi kullanmak için yeni harita varyasyonları eklendi .
- Megarandom: Oyuncu başına ortalama 4 geyik sağlamak için geyik yumurtlama dengesini ayarladı .
- Megarandom: Altın ve taş üretimi ile ilgili sorunlara neden olan birkaç hata düzeltildi.
- Megarandom: Empire Wars oyun kipinde ortaya çıkan altın başlangıç miktarını artırdı .
LOBİLER VE EŞLEŞTİRME
Genel
- Oyun lobilerine herhangi bir oyuncunun istatistiklerine ayrıntılı bir bakış sağlayan bir ipucu eklendi: derecelendirmeleri , sıralamaları , kazançları , kayıpları ve kazanma yüzdeleri dahil .
- Teknoloji Ağacı artık çöpçatanlık kuyruğunda iken görülebilir. ( Ve çok sevindi…! )
- Bir maç izlenirken seyirci sayısı ve Oyun Kimliği gösteriliyor.
- Sıralı eşleştirmede oyuncu rengini seçme yeteneği eklendi . Bu artık seçilen renge göre başlangıç takımınızın pozisyonunu da kontrol ediyor.
- Sıralamalı çöpçatanlıktaki takımlar artık harita yasaklarını parti liderine devrediyor.
- Varsayılan ekip seçimi “-“ yerine “?” Olarak güncellendi çok oyunculu lobilerde.
- Özel senaryolar oynarken Takım Pozisyonları artık seçilemez.
- Topluluktan esinlenen iki yeni harita – Dört Göl ve Altın Bataklık – şimdi varsayılan olarak Rastgele Harita seçim ekranında bulunmaktadır.
- Özel senaryo lobilerinin önceden seçilen Rastgele Haritası’nı konum olarak yanlış göstermesi sorunu düzeltildi.
- Oyunun oyuncular için seyircilere göre daha yavaş çalışması sorunu düzeltildi.
- Hile programlarına karşı savunmak için ek izleme ve korumalar uygulandı.
Harita Dönüşü
- Sıralanan harita havuzu, 1v1 veya Takım olarak oynadığınıza bağlı olarak artık benzersizdir . Her iki modda da dokuz toplam harita mevcuttur: ikisi de oynanabilir altı harita ve sadece 1v1 veya Takım kuyruğunda görünen üç özel harita .
1v1 şöyle haritası havuzu:
- akropol
- Arabistan
- Arena
- Dört Göl
- Akdeniz
- MegaRandom
- Altın Bataklık
- saklanma yeri
- Göçebe
Takım şu şekilde haritası havuzu:
- Arabistan
- Arena
- Kara Orman
- Lombardia
- MegaRandom
- Altın Bataklık
- saklanma yeri
- Göçebe
- Takım Adaları
GRAFİK
- Slavlar , Macarlar , Litvanyalılar ve Bulgarlar artık gemiler için yelkenleri eşsiz bir dizi var.
- Vietnam Ulaştırma Gemileri artık doğru yelken setini kullanıyor.
- Sea Gates’in artık imha animasyonları var.
- İmparatorluk Develeri artık yürürken kalkanlarını baş aşağı kullanmıyor.
- Arazi ızgara çizgileri artık daha az müdahaleci.
- Relics’in görsel görünümü güncellendi .
SES
- Hintli Köylüler artık taşınmak istendiğinde “saldırı” say demiyorlar .
- Aynı anda çok fazla tetiklendiğinde barut seslerinin nasıl çalındığı uygun şekilde sınırlandırılmıştır.
AI
Genel
- Hamburger haritasında AI oyuncularının etkinliği artırıldı .
- AI kontrollü oyuncuların istifa ettikten veya yenildikten sonra birim komutları göndermeye devam etmeleri nadir görülen bir sorunu düzeltti.
- AI kontrollü oyuncuların İmparatorluk Çağı’na ulaşmadan önce çok pasif oynayacağı bir sorun düzeltildi.
- AI’nın takım oyunlarında zaman zaman çok erken istifa etmesi sorunu düzeltildi.
- Yapay zeka oyuncularının kaynakları isteyen oyuncu yerine ev sahibi oyuncuya haraç göndermesi nadir görülen bir sorun düzeltildi.
- Yapay zeka kontrollü oyuncuların aşırı sayıda askeri bina inşa etmeleri nadir görülen bir sorunu düzeltti.
- Gezgin birimlerinin zaman zaman boşta kalmasına neden olan nadir bir sorun düzeltildi.
Yol bulma
- Birimlerin düşman saldırganlardan düzgün bir şekilde kaçmak yerine korku ile felç olacağı sorunu düzeltildi.
- Bombard Cannons’un belirli koşullar altında saldırı hareketlerini kesememesi sorunu düzeltildi .
- Otomatik izci kullanarak sıkışmış bir izcinin oyunun gecikmesine neden olabileceği nadir bir sorun düzeltildi.
Komut
- Kuşatma silahları artık sn-görev-gruplanmamış askerlerden etkilenmiyor .
- unit-type-count-total artık birim kuyruğundaki ek nesneleri sayar.
- up-bekleyen nesneler artık birim kuyruğundaki ek nesneleri sayar.
- up-garnizon artık birim hatlarını kabul ediyor.
- up-modify-group-flag artık hangi grupta hangi birimlerin bulunduğunu seçmek ve görmek için kullanılabilir.
- up-find-remote artık bina temellerini bulabilir.
- sn-allow-sivil savunma 0 olarak ayarlandı ve sn-allow-sivil-suç ≥1 olarak ayarlandı, artık köylüler geri çekilmeyecek.
UI
- Oyun istatistiklerinizi ve koleksiyonlarınızı görüntüleyebileceğiniz yeni bir Oyuncu Profili merkezi eklendi . Buna doğrudan ana menüden erişilebilir!
- Sohbet mesajlarının bazen herkese gönderilmemesi nadir görülen bir sorun düzeltildi.
- Bina kuyruğundaki bir birim yığınını Shift tuşuyla tıklatmak , kuyruğa alınan toplamı 5 azaltır .
- Tüm sürülebilir inekler artık bulunduğunda kullanıcı arayüzünde doğru mesajı gösterecektir.
- Mini harita artık kaydedilmiş bir oyunu izlerken kısayol tuşlarını kullanan oyuncular arasında geçiş yaparken doğru şekilde güncelleniyor.
- Harita Tohum spectated ve kaydedilen oyunlar için hedefler panelinde artık görünür. Bu bilgiler, rastgele oluşturulan bir haritadaki sorunları bildirirken faydalıdır.
- / Alay Hareketleri seçeneği kapalıyken oyun artık alay hareketi olmayan numaraların önüne “/” eklemez .
- Chieftains teknoloji artık görüntüler bildirim alanında yanlış bir açıklama araştırdı.
Modifiye
Genel
- Palet modları artık mümkün.
- Artık OPUS kodlu WEM dosyalarını ses modlarında kullanmak mümkün.
Senaryo Editörü
- Çal Ses tetik efekti artık özel sesleri ile çalışır.
- Heavy Swordsman için benzersiz bir model eklendi .
- Senaryo Düzenleyicisinin “rastgele harita listesinde” bazı rastgele haritaların görünmemesi sorunu düzeltildi.
DEVAM EDEN ARAŞTIRMALAR
Her zaman olduğu gibi, gelecekteki güncellemeler için topluluk tarafından bildirilen sorunları izlemeye devam ediyoruz. İşte aktif olarak çözümler üzerinde çalıştığımız bazı sorunlara kısa bir genel bakış:
- LATENCY & DISCONNECTS: Oyunun bağlanabilirliği ve kararlılığı hala birinci önceliğimizdir. Her yeni derlemede ilerleme ve önleme tedbirleri uygulamaya devam ederken, oyun oynama yeteneğinizi etkileyen konulara daima dikkat ediyoruz. Giriş gecikmesi, sunucu sorunları ve bağlantı kesmeleri raporlarını yakından takip etmeye devam ediyoruz ve bunları mümkün olduğunca çok insan için çözmek için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz.
- PERFORMANS: AoE2: DE’de hız her şeydir ve oyunun donanım kurulumunuzdan en iyi şekilde yararlanmasını sağlamak istiyoruz. Mümkün olan her yerde kazanç elde etmeye devam ediyoruz ve her ay çıtayı yükseltmek için çalışmaya devam edeceğiz.
- METİN FİLTRELEME: Ağlamalarınızı duyduk ve ***** **** ** ****** gördük; ve ekip sadece (daha doğru) toplumun iletişim tarzını yansıtmakla kalmayıp, hem şimdi hem de geleceğe çıtayı nereye yerleştirdiğimiz konusunda daha fazla kontrol sağlayan çözümleri araştırıyor. Gelmek için daha fazla güncelleme izleyin!
- YERELLEŞTİRME / ÇEVİRİ SORUNLARI: Topluluk, oyundaki çevirinin yanlış, eksik veya iyileştirmeyi kullanabileceği alanların listesini derleyen harika bir iş çıkardı. Resmi forumumuzdaki raporlarınızı izliyoruz ve çözüm yolumuza geldikçe uygulamaya devam edeceğiz! Aynen böyle devam!
- OYUN DENGESİ (AUTO-SCOUTING dahil): Oyundaki zengin medeniyet çeşitliliği ile her zaman güç dengesinde ayarlamalar yapmak için yer olacaktır. Bu aynı zamanda, yeni oyuncular için erişilebilirlik ile oyunda gazilerin ustalığı arasında bir denge kurmak için neler yapılabileceğini görmeye devam edeceğimiz otomatik keşif gibi yeni özellikler için de geçerli.
Bilinen diğer sorunlar için, neyin takip edildiğini görmek için lütfen bu sayfayı ziyaret edin !
Kaynak : https://www.ageofempires.com/news/aoe2de-update-36202/
Not : Haber metninin büyük kısmı Google ve yandex çeviri kullanılarak yapılmıştır. Saçma ya da anlamsız cümlelerden dolayı şimdiden özür dileriz, anlayışınız için teşekkürler.
UYARI
Bu listenin değişebileceğini ve izlediğimiz bilinen tüm sorunların kapsamlı bir listesi olarak görülmemesi gerektiğini lütfen unutmayın. Yukarıdakiler, ekibin, diğer sorunlar ortaya çıktıkça veya öncelik kazandıkça değişecek olan mevcut öncelikleri hakkında bilgilendirmektir.
En son güncellemeler ve duyurular için lütfen sosyal kanallarımızı ziyaret edin.