Age of Empires II: Definitive Edition

Age of Empires II: Definitive Edition Güncelleme 35584

Age of Empires II: Definitive Edition Güncelleme 35584

Age of Empires II için kararlı ŞUBAT GÜNCELLEMESİNE  hoş geldiniz.  Oyunda birkaç değişiklik ve iyileştirme paketini bir araya getirmek için yoğun olarak çalıştık.

Büyük aylık güncellemelerimizle standart hale gelen değişiklik listemizde şunlar var:

  • Yeni özellik: Otomatik İzcilik !
  •  Oyun için özel tasarlanan farklılıkların kilidini açmak için yeni bir Yıldönümü Etkinliği !
  • Devam eden performans iyileştirmeleri ve  kilitlenme düzeltmeleri !
  • Uygarlık Dengesi düzeltmelerinde sıra Vietnam  medeniyetinin!
  • AI ,  yol bulma ve oyunun diğer alanlarında talep edilen iyileştirmeler !
  • … Ve çok daha fazlası!

Geçtiğimiz ay boyunca oyuncularımız tarafından sağlanan en büyük geri bildirim noktalarına değinmeye çalıştık ve oyunu geliştirmek için sorunlar ortaya çıktıkça veya yeni fikirler ortaya çıktığında sesinizi duyurmaya devam etmenizi rica ediyoruz . 

Microsoft Store’da oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:

  1. Microsoft Mağazası’nı açın.
  2. [∙ ∙ ∙] profil resminizin yanında sembolü tıklayın.
  3. İndirilenler ve güncellemeler’i seçin .
  4. Oyununuzda ki en son değişiklikleri otomatik olarak algılamak, indirmek ve yüklemek için Güncellemeleri al düğmesine basın !
  5. Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 35584 yazmalıdır.

Bu kadar; oynamaya hazırsınız!

Steam’de oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:

  1. Steam’i açın.
  2.  Oyun listenizi görmek için Kütüphane’ye tıklayın  .
  3. Kütüphane penceresinin altındaki İndirilenler’i  tıklayın  .
  4. [Yeni derleme otomatik olarak indirilmezse]  yeni güncellemeyi manuel olarak indirmek için Şimdi İndir düğmesini tıklayın.
  5. Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 35584 yazmalıdır.

Bu kadar; oynamaya hazırsınız!

YAPILAN YENİ GÜNCELLEMELER

Otomatik İzcilik

Bu güncellemede, İzciniz için yeni bir özellik bulacaksınız: Otomatik İzcilik!

Ünitenin komut arayüzünden ‘Otomatik İzcilik’ seçeneğini etkinleştirdiğinizde, İzci’yi AI tarafından otomatik olarak gönderir ve haritayı açmanızı sağlar. Otomatik izciyi devre dışı bırakarak veya otomatik davranışa göre öncelikli olacak manuel bir komut vererek kontrolü kolayca geri alabilirsiniz.

  • ‘Otomatik İzci’ sadece eğitimli İzciler için değil, sadece İzci üniteleriniz için mevcuttur.
    • Otomatik olarak izci özelliği kullanılamaz  (amaçlandığı gibi) şu anda tüm at türlerini etkiler; bu, gelecekteki bir güncellemede düzeltilecektir.
    • Otomatik izcinin MegaRandom haritasının ürettiği diğer başlangıç ​​birimleri için geçerli olmadığını unutmayın.
  • Oyunun her bölümünde çalışır: Tek Oyuncu ve Çok Oyunculu maçların yanı sıra Kampanya görevleri de dahildir.
  • Manuel komut verilmesi, ünitenin kontrolünü oynatıcıya geri yönlendirir ve otomatik izlemeyi devre dışı bırakır.

Doğal olarak, manuel keşif, rakibinizin stratejisini ve harita düzenini erken anlamak konusunda çok daha sezgisel ve doğru olacaktır; ancak oyuna yeni katılan oyuncular için bu oyunun erken öğrenme eğrisini hafifletmek için tasarlanmıştır.

AGE OF EMPİRES YILDÖNÜMÜ ETKİNLİĞİ

Age of Empires: Definitive Edition’ın ikinci yıl dönümünü bu ay kutluyoruz  AGE OF EMPİRES: DE YILDÖNÜMÜ ETKİNLİĞİ için en iyi Taş Devri kıyafetini giymenin zamanı geldi !

ŞİMDİ 12 Mart’tan başlayarak , * klasik * Age of Empires  cazibesini  Age of Empires II’ye aşılamak için özel hediyeler kazanmak için günlük zorlukların kilidini açabilir ve tamamlayabilirsiniz . Önümüzdeki birkaç hafta boyunca kilidini açabileceğiniz şeylerden bazıları şunlardır:

  • Yeni Profil Simgeleri! (Aşağıda Görüldü)
  • Benzersiz birim kaplamaları: klasik Scout, Legion ve Rahip dahil!
  • PHOTON MAN’ı Age of Empires II: Definitive Edition’a getirmek için yeni bir Hile Kodu duyurusu
  • Keşişleriniz için klasik ♪ wololo ♪ ilahisi!

Tamamladığınız tüm zorluklar ve etkinlikler 12 Mart’tan önce yapılmalıdır ! Kilidini açtığınız profil Simgeleri ve hileleri saklamak için size ait olsa da, modlar etkinlikle birlikte kaybolacak – bu yüzden kutlama devam ederken tadını çıkarın!

Oyuncu Raporlama ve Güvenliği

Bugünkü yapı, topluluğumuz için gerekli bir güvenlik aracını da içeriyor: Oyuncu Raporlaması!

Age of Empires II: Definitive Edition  topluluğunu desteklemeye ve büyütmeye devam ettikçe,  kaçınılmaz olarak sadece başkalarının oyun oynama ve oyun oynama yeteneğini bozmaya çalışanlar olacaktır. En berbat vakaların çoğu Xbox Live ve Steam platformları tarafından algılanıp engellenirken, otomasyonun insanın “yaratıcılığını” açıklayamayacağı güvenli ve sağlıklı bir alanın korunmasına yardımcı olmak topluluğa bağlıdır.

Yeni  Rapor düğmesi, aşağıdaki kategorilere giren davranış ihlallerini bildirmenize olanak tanır:

  • Hile
  • Griefing
  • Hareketsizlik (AFK)
  • Uygunsuz Lobi Adı
  • Uygunsuz Oyuncu Adı
  • Saldırgan Klan Adı
  • Saldırgan Klan Etiketi
  • Saldırgan Klan Tanımı
  • Sözlü taciz
  • Diğer

Ayrıca, her rapor gönderdiğinizde bir not vermeniz istenecektir, bu nedenle söz konusu olayla ilgili yapabileceğiniz tüm ayrıntıları eklediğinizden emin olun; ne kadar çok bilgi sağlarsanız, Destek ekibimizin hangi eylemde bulunacağına karar vermesi o kadar kolay olur.

Hesap İşlemleri

Bir hesaba karşı işlem yapılırsa ve ne zaman yapılırsa, oyun ana ekranında verilen cezanın süresini açıklayan bir mesaj görüntülenir. Destek hizmetinin kötüye kullanımın ciddiyetine veya sıklığına bağlı olarak yapabileceği birkaç işlem vardır:

  • Sohbet Sessiz
  • Geçici Çok Oyunculu Süspansiyon
  • Çok Oyunculu Yasak

Eylemler Microsoft, Xbox ve Age of Empires  Davranış Kurallarına göre yapılacaktır, bu nedenle neyin kabul edilebilir (ve kabul edilemez) davranış olarak kabul edildiği hakkında sorularınız varsa politikalarımızı gözden geçirdiğinizden emin olun:

Küfür Filtresi

Birçok oyuncunun belirttiği gibi, oyundaki yıkıcı ve toksik dile karşı korunmaya yardımcı olmak için son düzeltmede yeni bir küfür filtresi uygulandı. Bu, gelecekte ek ayarlamalar yapmak için aktif olarak izlediğimiz, ayarladığımız ve planladığımız bir sistemdir.

OYUN STABİLİTESİ

  • Bir oyun lobisinden ayrılıp yeni bir tane oluşturmanın süresiz olarak yüklenmesine neden olacağı nadir bir sorun düzeltildi.
  • Modlara Gözat  sekmesine tıklandığında oluşan kilitlenme düzeltildi .
  • Birden fazla birim veya bina arasında hızla atlamak için kısayol tuşlarını kullanırken oluşan kilitlenme düzeltildi.
  • 1v1 eşleşmesi için geri sayım sayacı sırasında oyundan çıkan bir oyuncu tarafından tetiklenen bir kilitlenme düzeltildi.
  • Bir veri modunu çalıştırırken Karşılaştırma Testi açılırken oluşan kilitlenme düzeltildi .
  • Yüklenirken veya geri yüklenen bir oyun yüklendikten kısa bir süre sonra tetiklenen olası bir kilitlenme düzeltildi.
  • Oyun içi sohbet menüsünün açılmasıyla tetiklenebilecek nadir bir kilitlenme düzeltildi.
  • Oyunu başlatırken meydana gelebilecek çeşitli çökmeler düzeltildi.

VERİM

  • Çok oyunculu bir maçın ilk birkaç dakikasında bağlantı kopukluklarını gidermek için çeşitli potansiyel düzeltmeler uygulandı.
  • Performansı artırmak ve belleğin tükenmesi ile ilgili çökmeleri azaltmak için RAM’in alt uç makinelerde tahsis edilme şekli iyileştirildi.
  • Geliştirilmiş Grafik Paketi (UHD) DLC çalıştırılırken oyunun genel performansı iyileştirildi .

OYNANIŞ

  • Mangonellerin savaşta “ kayacakları ” – görsel olarak karşılaşmadıkları yönlerde ateş etmelerine izin veren bir sorun düzeltildi .
  • Eski ara nokta sistemini kullanırken Trebuchets’in  menzil dışı hedeflerine saldırmak için hareket etmemesi sorunu düzeltildi  .
  • Köylüler , yeni bir kaynak toplamak için yeniden atandıkları anda artık kaynakları bırakmayacaklar. Bunun yerine, yeni göreve başlayana kadar toplanan kaynakları koruyacaklardır. Toplanan kaynaklar artık CTRL + Sağ Tıklama ile yeni bir kaynağa yeniden atanarak anında bırakılabilir .
  • Bir domuzdan yiyecek toplamakla görevlendirilen köylüler artık varlıklarının anlamını düşünmek yerine sürekli olarak yapacaklar.
  • Bir kez yaban domuzu yolunun açıldıktan sonra engellenememesi sorunu düzeltildi.
  • Birimlerin ara nokta geçiş komutlarını zaman zaman yok sayması sorunu düzeltildi.
  • Spies teknolojisini araştırmak, artık binaların yok edildikten sonra savaşın sisinde görünmesine neden olmayacak.
  • Birden fazla bina seçildiğinde, teknolojiler artık boşta olan veya tek bir binada istifleme konusunda bina kuyruğu bulunmayan binalara öncelik verecek.
  • Savunma yapıları artık manuel olarak görevlendirilmedikçe düşman birimlerine binalar üzerinde saldırmaya öncelik verecek.
  • Nadir durumlarda, üniteler artık iki bina arasında hızla geçiş yapılarak yanlış yapıda eğitilemez.
  • Söz konusu Trebuchet ile aynı seçim grubundayken, bir Köylünün onarım sağlaması talimatı verildiğinde Trebuchets ambalajsız olarak kalacaktır.
  • Çok sıralı , tamamlanmamış Şehir Merkezleriyle birlikte tamamlanmamış bir Şehir Merkezinin temeli seçildiğinde de çalışıyor .
  • Bölümü Kaydet’e tıklamak artık boştaki köylülere oyunu kaydettikten sonra görev aramaları için ilham vermeyecektir.
  • CTRL + SHIFT + [F1-F9] kısayol tuşu artık farklı oyuncu görünümleri arasında takas için tek oyuncu oyunlarda kullanılabilir. Bunu kullanmanın hile olarak sayılacağını ve böylece kullanılan maçta başarı ilerlemesinin önleneceğini unutmayın.
  • Geçiş dönüşünün diğer kısayol tuşu öncelikleriyle çakışmasını önlemek için nasıl çalışacağı ayarlandı.

Bu güncellemedeki bazı değişiklikler nedeniyle bazı kısayol tuşlarının varsayılan ayarlarına sıfırlanacağını lütfen unutmayın. Etkilenen kısayol tuşu grupları, yakınlaştırma  ve  kapı  komutlarının yanı sıra  ungarrison kısayol tuşudur  .

UYGARLIK DENGESİ

Berberiler

  • Genitour : Şimdi +1 delici zırh alın.

Gotikler

  • Piyadeler artık her yaşta% 35 daha ucuz. Bu bonus daha önce Feodal Çağdan sonra uygulanıyordu .

Kmer

  • Khmer en eşsiz tarım ikramiye şimdi devre dışı Tam Tech Ağacı  oyunlar.

Moğollar

  • Avcılar: kendi çalışma hızını Azaltılmış % 50 ile % 40 .
  • Şimdi Bozkır Lancer ve Elit Bozkır Lancer  birimlerine erişebilirsiniz .
  • Tüm Bozkır Mızrakçıları , Moğol atlılarının zevk aldığı +% 30 HP bonusundan da yararlanır .

Persler

  • Araştırma maliyetini Artan Kamandaran gelen teknoloji 200 gıda, 200 altın için 400 gıda, 300 altın .

Portekizce

  • Feitoria: saniyede üretilen bilgi Artan 0.8 gıda, 0.8 ahşap, 0.45 altın, 0.25 taş için 1.6 gıda, 1.0 ahşap, 0.7 altın, 0.3 taş .

Tatarlar

  • Şimdi Halberdier  ünitesine erişebilirsiniz .

Cermenler

  • Bir medeniyet bonusu olarak, Çiftlikler artık % 40 daha ucuz ( % 33 ).
  • Kale Çağı’ndan başlayarak Kışla birimleri +1 zırh kazanır .

Vietnam

  • Ekonomik yükseltmeler artık oduna mal olmaz.

KAMPANYALAR

Genel

  • Özel bir Kampanya seçmek, artık oyuncunun kampanyayı ikinci kez seçmesine gerek kalmadan görevlerini yükleyecektir.

Savaş sanatı

  • Bir Art of War görev kurtarmasının yüklenmesinin ana menü ekranı üzerinde kalıcı bir siyah sis oluşmasına neden olabileceği nadir bir sorun düzeltildi .
  • Metin dillerini değiştirmenin Savaş Sanatı görev madalyalarının yerini alması sorunu düzeltildi .

Kampanya Görevleri

  • Drakula 2: ‘Ejderhanın Dönüşü’: “Yakalanan” Kaleler ve Rıhtımlar’da tutuklanan birimler artık binadan silahsızlandırılabiliyor.
  • Gajah Mada 3: ‘Nusantara’yı Nullify Yemesi’ : Senaryo hedeflerinin tamamlanmasının, görevin tamamlanmasını tetiklemeyeceği bir sorun düzeltildi.
  • Sforza 4: ‘Kan ve İhanet’: Açılış slayt gösterisi sırasında metin artık görüntülerin üzerine gelmeyecek.

BAŞARILAR

  • Sushi Lover: Şimdi 30 Japon balıkçı gemisi eğiterek [düzgün] kilidi açılabilir.

RASTGELE HARİTALAR

Genel

  • Bazı durumlarda, AI oyuncularının Dünya ve Nil Deltası  haritalarındaki köylülerini derhal öldürecekleri bir sorun düzeltildi .
  • Ada  haritalarında anıtların kaynak üretmesini engelleyen bir sorun düzeltildi  .

Harita Ayarları

  • Göster Önerilen Haritalar çıkıp harita seçim ekranını yeniden girdiğinizde seçeneği artık seçtiğiniz konumuna getirildiğinde kalacaktır.
  • Kalıntıyı Yakala: Harita zaten bir oyuncu için doğmuşsa, oyun artık ikinci bir Manastırı üretmeyecektir.
  • Kalıntıyı Yakalayın: Manastırların haritaya “amaçlanandan daha fazla ateşte” ulaşabilecekleri bir sorun düzeltildi .
  • Regicide: Artık kaynak numaralarını, ana bilgisayarın Düşük , Standart veya Yüksek kaynakları seçip seçmediğine göre doğru şekilde ayarlayacaktır . (Sonsuz hala sonsuzdur.)

Haritalar

Regicide oyun modunu oynarken en popüler haritalardan biri olarak, Kale  haritasına biraz ekstra lezzet katmak istedik ; bu çok fazla sarsılmamalı, ancak yıkıcı olduğu ortaya çıkarsa herhangi bir geri bildirimi memnuniyetle karşılıyoruz:

  • Kale: Oyuncular artık oyun modundan bağımsız olarak bir Kale ile başlıyor . (Başlangıçta, Castles sadece Regicide oynarken ortaya çıkar.)

Daha açık ve agresif bir savaş alanı oluşturmak için Altına Hücum haritasında çeşitli değişiklikler yapıldı :

  • Gold Rush: Ormanlar artık daha küçük yamalara ayrılıyor ve oyuncu üsleri artık bir açıklığa yerleştiriliyor. Haritadaki toplam odun miktarının aynı kaldığını unutmayın.
  • Gold Rush: Uçurumlar haritadan kaldırıldı.
  • Altına Hücum: Yırtıcılar haritaya daha eşit bir şekilde dağılmış durumda.
  • Gold Rush: Göl üretimi, göller daha küçük olacak ve oyunculara çok yakın görünmeyecek şekilde ayarlandı.
  • Gold Rush: Ekstra taş ve altın düğümler oyuncular için daha erişilebilir olacak şekilde ayarlandı.

Diğer harita değişiklikleri:

  • Lombardia: sayısını Reverted Emanetler : orijinal toplamları için harita üzerine spawn olduğu 5 , temel olarak doğacaktır 7 altı oyuncu ile ve 8 sekiz oyuncu ile.
  • Takım Adaları: Savunmasız ticaret yollarının veya oyuncular arasında ince toprak şeritlerinin oluşturulmasını önlemek için haritanın nasıl oluşturulacağı düzeltildi. Oyuncu adaları artık kenarlarda orta derecede varyasyon ile tutarlı bir şekle sahip.
  • Takım Adaları: Oyuncular artık kenarlardan tutarlı bir mesafe doğuracak: Daha küçük harita boyutlarında 7 ve daha büyük harita boyutlarında 9 fayans.
  • Takım Adaları: Orta (2v2) haritalarda, bir oyuncu veya takım lehine istiflenmelerini önlemek için oyuncu başına Relics atandı.
  • Takım Adaları: Kaldırılan ekstra geyik ve yaban domuzu yumurtlar.
  • Vadi: Akdeniz mevsimi boyunca arazi üretimi ile ilgili bir sorun düzeltildi.
  • Vadi: Zebralar şimdi Afrika sezonunda vadinin ortasında (planlandığı gibi) ortaya çıkacak.

Rastgele Harita Komut Dosyası Oluşturma

  • assign_to komutu eklendi. Direct_placement ile birlikte bir oyuncuya, renge veya takıma arazi atamak için kullanılabilir .
  • Rastgele Harita oyun modu artık kullanılarak tespit edilebilir RANDOM_MAP tanımlayıcı.

LOBİLER VE EŞLEŞTİRME

  • Bir lobi sunucusu maç için hazır olduktan sonra hala değiştirilebilen kilitli ayarlar.
  • Ana bilgisayardan gizlenen maç seçenekleri (oyun moduna göre) artık lobideki diğer oyunculardan düzgün bir şekilde gizlenecek.
  • Şimdi moddan indirirken tetiklenecek bir kilitlenmeyi önlemek için oyunculardan bir lobiye katılır katılmaz bir veri moduna abone olmaları istenecektir.
  • Bir lobiye katılan yeni oyuncular için oyuncu rengi, uygarlık seçimi, takım seçimi ve diğer oyuncuların hazır durumlarının güncellenmemesi sorunu düzeltildi.
  • Kör Rastgele ayarının her zaman varsayılan olarak Kıyı  haritasını yüklemesi ve yüklemesi sorunu düzeltildi .
  • Yeni bir lobi oluştururken lobi ayarlarının ve özel harita havuzlarının kaydedilmemesi sorunu düzeltildi.
  • Önceki oyun lobilerinden UI öğelerinin gelecekteki oyun lobilerine devam edeceği sorunu düzeltildi.
  • Bir lobi yuvasının “Açık” olarak ayarlanmasının yuvayı kapatması ve “Kapalı” olarak ayarlanmasının açılmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Lobi tarayıcısının, oyun olmadığında zaman aşımına uğratmak yerine süresiz olarak arama yapması sorunu düzeltildi.
  • Sunucu konumu değiştirilene kadar İzleyici Gecikmesi ayarının değiştirilememesi nadir görülen bir sorun düzeltildi .
  • Otomatik eşleme için sıraya girmek artık takım oyunlarında Takım Pozisyonlarını etkinleştirmeyecektir .
  • Her haritayı açıklamak için Yasaklı Harita ekranına içeriksel ipuçları eklendi . Bilgileri görüntülemek için araç ipuçlarının etkinleştirilmesi gerekir.
  • Sıralamalı lobi ekranından Sıralı Test Testi yapabilme özelliği eklendi .

Harita Dönüşü

Sıralama alanına giren herkes için bu ayın harita havuzunu güncelledik:

  • Alp Gölleri
  • Arabistan
  • Arena
  • Kara Orman
  • Altın Çukur
  • saklanma yeri
  • Akdeniz
  • MegaRandom
  • Göçebe

Sıralanan rotasyonda şu anda  toplam dokuz  harita olduğundan, oyuncuların kullanabileceği harita yasaklarının sayısını da artırdık:

  • 1v1: 4 yasak ( 3’dü  )
  • 2v2: 2 yasak (1 idi)
  • 3v3: 1 yasak
  • 4v4: 1 yasağı (0 idi)

GRAFİK

  • Sanat varlıklarına çeşitli hata düzeltmeleri ve güncellemeler uyguladı.
  • Birim anahatlarının binaların arkasında, ancak yanlış renkte görüntülenmesi nadir görülen bir sorun düzeltildi.
  • Siege Towers’ın arkasına saklanan birimler artık ana hatlarını gösterecek.
  • Ünitelerin üzerinde ayak izlerinin ve toz etkilerinin görünmesi sorunu düzeltildi.
  • Yakınlaştırma ve uzaklaştırma veya haritanın etrafında kaydırma yapmanın binaların, birimlerin ve kaynakların görsel olarak titremesine neden olduğu bir sorun düzeltildi.
  • Geliştirilmiş Grafik Paketi DLC kullanılmadığında birimlerin “titremesi” olağandışı bir sorun düzeltildi.

SES

  • Kullanımı SHIFT + nokta (.) Ve SHIFT + virgül (,) şimdi birimi için seçim sesleri oynar ya da seçilen bina veya oynar ♪ eylem ♪ başarısız hiçbir birim bulunursa sesi.
  • ♪ altında Saldırı ♪  ve  ♪ Altında Monk Saldırı    sesler topluluğu yorumlarına dayanarak yeniden tasarlanmıştır.
  • Benzersiz ♪ al ♪ ve ♪ sat ♪ sesleri artık Market’te mal ticareti yaparken çalacaktır .
  • Liman  ve  Longboat için ses efektleri güncellendi  .
  • Kuşatma Koçunun saldırı seslerinin ses seviyesini arttırdı .
  • Süvari ve  Camelry’nin öldürüldüğünde binici ölüm seslerini içermemeleri sorunu düzeltildi .
  • Vahşi Atlar  ve  Develer  artık ölüm seslerine sahip.
  • Conquistadors ve diğer çeşitli menzilli birimler için saldırı sesi gecikmeleri  ayarlandı  .
  • Menzilli birimlerin doğru saldırı sesini kullanmadığı birkaç durum düzeltildi.
  • Binalardan vurulan okların sesleri artık daha özlü.

AI

Genel

  • AI oyuncularının kilitlenmesini ve maç sırasında yeni komutlar verememesini önlemek için iyileştirmeler yapıldı.
  • AI kontrollü Eagle Scouts artık normal Scouts tarafından kullanılan gelişmiş keşif davranışlarını kullanıyor .
  • AI kontrollü İzcilerin belirli durumlarda düzensiz hareket edeceği nadir bir sorun düzeltildi .
  • Müttefik AI oyuncularının çok oyunculu oyunlar sırasında sürekli olarak kaynaklara yalvarması sorunu düzeltildi.
  • Bilgisayar kontrollü oyuncuların daha düşük zorluk seviyelerinde vurup kaçma taktiklerini uçurma ve kullanma arzusunu yumuşattı. Daha yüksek zorluklarda, bilgisayar düşmanlarını hareket ettirmek ve düşmanlarına saldırmak arasında bir denge kurmaya çalışacaktır.
  • Yapay zeka kontrollü oyuncuların stratejik karar verme yeteneklerinde, bir maç boyunca yaptıkları birim seçimleri gibi çeşitli genel iyileştirmeler yapıldı.
  • Yapay zeka kontrollü bir oyuncunun, medeniyetinin güçlü yönlerine, harita türüne ve düşman ordusu kompozisyonlarına dayanan bir maç boyunca kullanacağı stratejiler geliştirildi.
  • Yapay zeka kontrollü oyuncuların erken oyun ekonomisinde iyileştirmeler yapıldı.
  • Yapay zeka kontrollü oyuncular artık köylerini Rams kullanarak saldırıya uğradığında, tek bir askeri birimler tarafından veya kendi askeri birimlerinin yardım etmek zorunda olmadığı durumlarda saldırganlara karşı koymak için kullanacaklar.
  • Yapay zeka oyuncuları, bir düşman oyuncunun devam eden tehdidini görmezden gelmek yerine köylülerindeki tekrarlanan saldırganlıklara cevap verecek.
  • Yapay zeka kontrollü oyuncuların insan müttefiklerinden gelen emirlere karşı duyarlılığını arttırdı.
  • AI kontrollü oyuncular artık Taunt 54’ün (‘İki alevlenmiş yer arasında bir duvar inşa et’) sonucunda inşa ettikleri duvarlara kapılar içerecek .
  • Aşırı AI: Çeşitli durumlarda AI kontrollü oyuncuların taktiksel farkındalığını geliştirdi. AI oyuncuları artık önemli kayıplara uğramadan umutsuz dövüşlerden çekilecek ve düşman hedeflerini keşişler, askeri ve kuşatma birimleri ile daha etkili bir şekilde önceliklendirecekler.
  • Aşırı Yapay Zeka: Yapay zekanın, bir düşman baskınının sonucu olarak çok fazla zayiat vermeden köylülerini koruma yeteneğini geliştirdi.
  • Aşırı AI: AI kontrollü ticaret birimleri artık daha güvenli seçenekler mevcut olduğunda tehlikeli ticaret yollarını seçmeyecek.
  • AI kontrollü oyuncular inşa olmaz bir sorun giderildi Ulaştırma Gemiler üzerinde Hamburger haritası.
  • AI kontrollü oyuncuların Yin Yang özel haritasında davranışları iyileştirildi .

Yol bulma

  • Sağlam binalar, kaynak düğümleri ve diğer normal geçilmez nesnelerden geçen birimlere karşı koruma sağlamak için iyileştirmeler uygulamaya devam edildi.
  • Saldırı hareketine ayarlanan AI birimlerinin, bir düşman birimine yol boyunca saldırıp öldürdükten sonra düzeni görmezden gelmesi sorunu düzeltildi.

Komut

  • object-data-oluşumu-id ve object-data-garrison-id artık doğru değerleri döndürüyor.
  • dropsite-min-distance ve sn-enable-boar-hunting artık devekuşları, zebraları ve dağ keçilerini açıklamaktadır.

UI

  • Krepost artık düzgün inşa zaman nüfus kapağını artırdığını belirtmektedir.
  • Sunucular bakım için kapalı olduğunda oyun içi bir hata mesajı eklendi. ( Planlanmış bir hizmet kesintisine geri sayım sırasında bunun henüz oyun içi mesajlaşma içermediğini lütfen unutmayın. )
  • Tarih onların yerelleştirilmiş isim ziyade İngilizce adlarıyla dikte emriyle ekran şimdi listeler uygarlıklar.
  • Kaydedilmiş başka bir oyunla aynı dosya adını kullanarak bir oyunu kaydetmeye çalışmak, şimdi eski dosyanın üzerine yazmanızı isteyecektir. Önceden, kaydetme istemi oyunu kaydetmeden kapanıyordu.
  • Oyun kimliğini kolay paylaşım için panonuza kopyalamak için çok oyunculu lobiye bir ‘Kopyala’ düğmesi eklendi .
  • Mevcut lobinin Oyun Kimliği artık ev sahibi de dahil olmak üzere bir lobiye katılan tüm oyunculara gösteriliyor.
  • Wonder geri sayım Wonder oldukça tamamlanmasını Wonder imha animasyon için beklemek yerine tahrip gibi şimdi de ortadan kalkacaktır.
  • Bir oyuncu Cuman Mercenaries  teknolojisini araştırdığında, on ücretsiz Elite Kipchak’ın kilidini açmak için bir kısayol tuşu eklendi .
  • Tamamlanan oyunların toplam sayısı artık çok oyunculu düzgün sayımı Profil .
  • Araştırılan birim ve teknolojiler artık oyun içi teknoloji ağacında düzgün bir şekilde görüntülenecek.
  • Arazi Izgarası Ekranı ayarı devre dışı bırakıldığında bir Farm’ın temel taslağının görüntülenmemesi hatası düzeltildi .
  • Yakınlaştırma ve uzaklaştırma yaparken arazi ızgarasıyla ilgili bir ölçeklendirme sorunu düzeltildi.
  • Bir eşleşmeye yüklendikten sonra yükleme ekranının kendini gizlememesi sorunu düzeltildi.
  • Nüfusu destekleyen binaları kaybetmenin ve daha sonra birimleri kaybetmenin, ek birimlerin üretilemediğini bildirmek için nüfus sayacının yanıp sönmesini durdurması sorunu düzeltildi.
  • Herhangi bir Ayarlar menüsündeki değişiklikleri atmanın Kısayol Tuşları  menüsünde gezinirken sorunlara neden olabileceği nadir bir hata düzeltildi .
  • İstatistiklerin ekranında araç ipuçlarının görünmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.

yerelleştirme

  • Önceden eksik oldukları birkaç yeni yerelleştirme dizesi uyguladı.
  • Türk dilini kullanırken yazı tipini Sans Serif olarak değiştirmenin belirli karakterlerin görünmesini engellemesi sorunu düzeltildi .
  • BR: ‘Sıralamalı Karşılaştırma Testi’ (Teste de Benchmark com Classificacao) metninin Brezilya Portekizcesi  metni kullanılırken düğmenin sınırlarının ötesine geçmesi sorunu düzeltildi .
  • DE: Almanca  metin kullanılırken “UGC” (Nutzer-Inhalte) ve “Location” (Karte) ‘in Lobby Browser ve Spectate Game sekmelerinde çakışması sorunu düzeltildi .
  • DE: “Bekleyen İsteği Görüntüle” metninin (“Ausstehende Anfragen anzeigen”) Almanca  metin kullanılırken UI sınırlarını aşması sorunu düzeltildi .
  • FR: Dracula 3  görevinde doğru sırada çalmayan ses hatları düzeltildi  .
  • MAL: Tamerlane 1  görevinin ilk slaydındaki metin aralığı düzeltildi .

Modifiye

  • Medeniyet tema müziğinin değiştirilmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Modların önceliği artık oyun istemcisini yeniden başlatmak zorunda kalmadan ayarlanabilir.
  • Oyuncular şimdi, belirli medeniyetlerin özel bir senaryoda izin verilmemesi durumunda mevcut medeniyetlerden birini seçmelerini isteyen bir uyarı alacaklar.
  • Abone olunca ve indirildikten sonra modlar otomatik olarak en son sürüme güncellenmelidir.
  • Modların mod yöneticisinde açıklanamaz bir şekilde çoğaltılması sorunu düzeltildi.
  • Desteklenmeyen karakterler kullanan modların yüklenmesine izin veren ve böylece abonelerin çökmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Belirli dosyaların eksik olduğu modların oyunun siyah bir ekranda kilitlenmesine neden olabileceği bir sorun düzeltildi.

Modding topluluğu için büyük bir değişiklik, kullanıcıların modlarını Liste Dışı olarak yayınlama yeteneğidir :

  • Liste Dışı: Liste dışı mod, kullanıcıların bulup indirebilmesi için herkese açık değildir. Ancak, kullanıcı modun çalıştığı bir lobiye katıldığında otomatik olarak indirilir.

Editörün notu: Bu notlar daha önce modların “Özel” olarak yayınlanabileceğini belirtmişti. Bu yanlıştı ve hatayı pişman ediyoruz. ]

SENARYO EDİTÖRÜ

  • Tetikleme efektleri için Dize Kimliği alanının varsayılan olarak -1 yerine 0 yerine düzeltilmesi sorunu düzeltildi .
  • Bir oduncu saldırı değerini -15 olarak ayarlamak artık (düzgün bir şekilde) ağaçlara zarar vermelerini önleyecektir.
  • Seçenekler sekmesinde Çin ve Maya uygarlıklarına verilen ekstra köylü bonusunu devre dışı bırakma özelliği eklendi.

kaynak : https://www.ageofempires.com/news/aoe2de-update-35584/

Paylaş
Yayınlayan:
Admin