Age of Empires: Definitive Edition

Age of Empires II: Definitive Edition — Güncelleme 34055

Age of Empires II: Definitive Edition — Güncelleme 34055

Age of Empires II: Definitive Edition için ilk büyük güncellemesi olan Aralık ayı güncellemesi 34055’e hoş geldiniz. ilk büyük uygarlık dengesi değişikliklerimizi ve Age of Empires II için hazırladığımız yeni oyun eklerini ve özelliklerini tanıtmaktan gurur duyuyoruz.

Bugünkü yapıda neler değişti?

Oyunun geçen ay piyasaya sürülmesinden bu yana ilk büyük güncelleme olarak şunlar değişti; Daha güçlü medeniyetlerin bazılarını listenin geri kalanıyla aynı seviyeye getiren değişiklikleri dengelemek için oyunun istikrar  ve  performans konuları ile ilgili büyük ilerlemeler kaydettik. Bu (elbette) , geçen ay boyunca büyük bir çekişme noktası olan Steppe Lancer’e çok ihtiyaç duyulan (ve çok istenen) bir sevgiden geliyor.

Ayrıca, bugünün yaması ile birlikte uygulanan birkaç yeni özellik ve oyun  içerisinde iyileştirmeler göreceksiniz. Dereceli rakip bulucu birkaç yeni harita kazanmanın  yanı sıra oyuncu sayısını temel alarak haritaları yasaklama özelliği kazandı. Tek oyunculu cephede,  kampanyalar şimdi tamamladığınız zorluklara bağlı olarak tamamlama madalyaları gösterecek ve bazı başarılar konusunda düzeltmeler yapıldı, böylece görevleri % 100 tamamlamak için çaba göstereceksiniz.

Genel olarak, bugünkü yapıda 100’den fazla düzeltme var; Güncellemenin en  önemli özellikleri  aşağıda yer almakta olup, güncelleme notları içerisinde Age of Empires II’ye gelen her yeni özellik ve değişikliği görebilirsiniz.

Ayrıca oyunları düzenleyebileceğiniz, sorunları giderebileceğiniz, geliştirme ekibiyle bağlantı kurabileceğiniz ve diğer Age of Empires  oyuncularıyla etkileşime geçebileceğiniz resmi Discord sunucusunu buradan ziyaret edebilirsiniz. 

Son olarak, bu yolculuğun bir parçası olmak, oyuna gelen değişiklikleri toplamak ve iletmek için çalışırken sabrınız için yürekten teşekkür etmek istiyorum. Aşağıdaki düzeltmelerin birçoğu, geçen ay boyunca oyun için öncelikler listenizi oluşturmak için araştırdığımız forumumuz da tartışma konusu veya hata raporu olarak başladı. Geliştirme ekibi, gelecek ay ki güncelleme için zaten çalışıyor, sizin görüşlerinize dayanarak daha fazla değişiklik içerecek bu nedenle düşüncelerinizi ve fikirlerinizi beklemeye devam edin! Gelecekle ilgili sorunları, öncelikleri ve hedefleri iletme yöntemimizi geliştirmek için çalışacağızi

Aralık ayı güncellemesinden memnun kalacağınızı umarız; size ve sevdiklerinize mutlu tatiller!

Age Of Empires Takımı

34055 Güncellemesi


▪ MS MAĞAZA ▪

Microsoft Mağazası’ndaki oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:

  1. Microsoft Mağazasını açın.
  2. Click [∙ ∙ ∙] profil resminizin yanında sembolü.
  3. İndirilenler ve güncellemeler’i seçin .
  4. Oyununuzdaki en son değişiklikleri otomatik olarak algılamak, indirmek ve yüklemek için Güncellemeleri al düğmesine basın !
  5. Oyunu aç. Başlık ekranı  Build 34055’ü olarak görünmelidir.

Bu kadar; oynamaya hazırsın!

▪ STEAM ▪

Steam’de oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:

  1. Steam’i aç
  2.  Oyun listenizi görmek için Kütüphane’ye tıklayın  .
  3. Kitaplık penceresinin altındaki İndirmeler’i  tıklayın  .
  4. [Yeni yapı otomatik olarak indirilmezse,] yeni güncellemeyi manuel olarak indirmek için düğmeyi tıklayın.
  5. Oyunu aç. Başlık ekranı  Build 34055 olarak görünmelidir.

Bu kadar; oynamaya hazırsın!

◆ YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER

İşte bugünkü güncellemeyle birlikte gelen ve çoğu topluluk içinde tartışmalar ve son birkaç hafta içinde toplanan geri bildirimler olarak ortaya çıkan en önemli gelişmelerden bazıları:

  • Performans geliştirmeleri
  • Oyun Kararlılığı İyileştirmeleri ve  Kilitlenme Düzeltmeleri!
  • Denge Değişiklikleri (özellikle Cumans ve Steppe Lancers için)
  • YENİ! Dereceli Eşleştirme için Harita Ban Sistemi!
  • Dereceli Eşleştirme için Güncelleme Harita Havuzu
  • Kampanya Dengesi ve Başarı Düzeltmeleri
  • YENİ! Kampanya Tamamlama Madalyaları
  • Savaş Sanatı Mücadelesi Görevi artık Seslendirilmiş Konuşmacıları Yerelleştirdi
  • AI ve Yol Bulma Geliştirmeleri

Kış Kutlama Etkinliği ile yılın sonunu kutluyoruz !

  • Çok oyunculu Profil sayfasına kalıcı olarak üç yeni profil simgesi eklendi. Çok oyunculu  kalkanı tıklayarak , Profil  sekmesini seçerek  ve  Simge Değiştir  düğmesini tıklatarak simgenizi bulabilir ve güncelleyebilirsiniz  .

Buna ek olarak, resmi  2019 Kış Kutlaması  modu da etkinliğe eşlik etmek için hazır. Aşağıdaki değişikliklerden yararlanabilmek için moda üye olabilirsiniz:

  • Bütün ağaçlar karla kaplı ve beyazdır.
  • Su içermeyen tüm arazilerde kar lekesi bulunur.
  • Tüm yem / meyve çalıları, hediye yığınlarıyla değiştirilir.
  • Tüm Şehir Merkezlerinin altında hediyeler var.
  • Tüm oklar buz sarkıtları ile değiştirilir (tümü normal boyutlu, küçük oklar).
  • Tüm mızraklar şeker kamışıyla değiştirilir (tüm Avcı ve Genitours’tan gelen mızraklar).
  • Trebuchet mermileri hediyelerle değiştirildi.
  • Cannonball’lar kartopu ile değiştirilir (Bombard Cannons, Cannon Galleons, Bombard Towers için).
  • Mangonel, Onager ve Siege Onager mermilerinin yerini dev kar taneleri almıştır.

Bir mod bulma ve abone olma hakkında daha fazla bilgi için bu makaleyi ziyaret edin .

Gelişmiş Grafik Paketi Güncellemesi

Ekip, Enhanced Graphics Pack DLC’de birkaç önemli güncelleme yaptı . Güncelleme olacağı Not değil indirmek için hemen kullanılabilir,  ancak birkaç saat içinde 34.055 oyun güncelleme-ihtimalle bir süre sonra görünecektir.

Steam kullanıcıları için, normal oyundaki gibi arka planda güncellenmelidir (herhangi bir işlem gerekmez). Microsoft Mağazası kullanıcıları için, bir güncellemeye ve güncellemeye ihtiyaç duyduğu için toplanmalıdır. Olmazsa, MS Store binalarını indirmek için güncelleme talimatları (yukarıda) burada da geçerli olacaktır.

OYUN STABİLİTESİ

Oyun istikrarı, mümkün olduğu kadar çok oyuncunun oyun oynamasını ve eğlenmesini sağlamak için çalıştığımızdan her zaman birinci öncelik olacaktır. Aşağıda, oyunun istikrarını artırmak için yaptığımız ilk ayarlamalar yer almaktadır.

  • Rapor edilen çeşitli çökmeleri gidermek için tanımlanmış ve uygulanmış düzeltmeler. Sorun yaşamaya devam ederseniz, lütfen sorunun ayrıntılı bir açıklamasını, görünen hata mesajlarını ve dxdiag’inizin bir kopyasını sağlayabileceğiniz resmi forumu ziyaret edin .
  • Oyunu, Latin olmayan karakterler kullanan yolu olan bir klasöre yüklerken oluşan çeşitli sorunlar düzeltildi.
  • Xbox Live hizmetlerine giriş yaparken ortaya çıkabilecek çeşitli sorunlar düzeltildi.
  • Oyunun istikrarını artırmak için birkaç düzeltmeler uygulandı.
  • Seyircilere oyun oynamaya çalışırken nadir görülen bir kaza düzeltildi.

PERFORMANS

Geçtiğimiz birkaç hafta boyunca, oyunun performansını daha önce hiç olmadığı kadar çok insan oynadıkça yakından takip ediyoruz. Bugün, mümkün olduğu kadar çok oyuncunun deneyimini artıracak düzeltmeler yapmayı umuyoruz.

Her zaman olduğu gibi, oyunu cilalamaya ve mükemmelleştirmeye devam ederken kullanabileceğimiz çok sayıda donanım ve yazılım kombinasyonu var, bu yüzden sorun yaşarsanız duymak istiyoruz. Forumumuzu ziyaret ettiğinizden  veya  Discord’a merhaba dediğinizden emin olun  , bu sayede ekibimizin sorunu çözmesi için mümkün olduğunca fazla teknik bilgi ekleyebilirsiniz.

Genel

  • Yükleme ekranı  sekansı şimdi düzgündür.
  • Kamera kaydırırken daha tutarlı ve pürüzsüz bir deneyim sunmak için V-Sync ayarı güncellendi .
  • AI oyuncularının çok uzun yollar hesaplarken performans artışlarına neden olabileceği sorunu düzeltildi.
  • Birimleri seçerken oyunun zaman zaman aksamayacağı bir sorun giderildi.
  • Oyunun ilk kurulum boyutunu azaltmak için, ses üzerinden seslendirme ana kurulum paketinden çıkarıldı. Steam istemcinizin dil ayarlarına bağlı olarak ses dosyaları şimdi indirilecektir (sadece).
  • 1v1 oyunlarının benchmark skorunu 900’e düşürdük . Takım oyunları için puan 1000’de kalıyor .
  • Oyun tarafından belleğin (RAM) nasıl kullanıldığı konusunda birkaç geliştirme yapıldı. 
  • Çeşitli işleme performansı iyileştirmeleri uygulandı.
  • Çeşitli yapı oluşturma sorunları düzeltildi.
  • Nadir bir desync sorunu düzeltildi.

Çok

  • Performans sorunları nedeniyle oyuncuların gerisinde kalmasına yardımcı olacak iyileştirmeler yapıldı.
  • Düşük özellikli makinelerde aksamaların önlenmesine yardımcı olmak için iyileştirmeler yapıldı.

KAMPANYALAR

Kampanya ve görev ekranlarında, yalnızca kampanyanızın ilerleyişini ve geçmiş zaferlerini netleştirmek için değil, aynı zamanda oyunu öğrenip ustalaşırken size doğru çalışacak bir şeyler vermek için çeşitli güncellemeler yaptık .

  • Kampanyalar kampanya içinde misyonlar bir görüntüleyerek tamamlanmıştır artık her hikayesi görüntüler için ekran madalya misyon başlığının yanında. Madalyanın rengi verilen görevin tamamlandığı en yüksek zorluk seviyesini temsil eder:

ON BRONZ: Standart Zorluk
? GÜMÜŞ: Orta Zorluk
? ALTIN: Zor Zorluk

  • Bu özellik uygulanmadan önce tamamlanan görevler otomatik olarak Bronz -madalyayı alacaktır  .
  • Kampanyalar tamamen tamamlanır bir gösterecektir genel tamamlama madalya kampanya içinde kazanılan en düşük madalya dayalı. Örneğin, beş Altın madalya ve bir Bronz madalya içeren bir kampanya Kampanyalar ekranında Bronz madalya gösterecektir.
  • Kılıç herhangi bir kampanyanın zorluk işaret kampanya ekranda doğru bir şekilde meydan iletmek için güncellendi. Daha kolay kampanyalar tek bir kılıç gösterecek; ılımlı kampanyalar iki çapraz kılıçla işaretlenecek; En zor kampanyalar üç çapraz kılıçla işaretlenecek.
  • El Cid  kampanyası için seslendirme sesi  şu anda Castilian Spanish dilinde mevcut.

Tarihsel Savaşlar

  • Bapheus:  Bizans Kaleleri ile ilgili hedeflerin doğru çalışmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Bapheus:  Eğer oyuncu onlara düşmanca dönerse Türk oyuncuları şimdi cevap verecek.
  • Bapheus:  Eğer oyuncu bir müttefik seçmekten vazgeçmeye karar verirse hedefler artık doğru bir şekilde gösteriliyor.
  • Dos Pilas: Değiştirildi  Maya Raiders  yararlanmak için ekip  Maya  uygarlığı; Uaxactun  şimdi  Aztek  uygarlığı.
  • Dos Pilas:  Görevin doğru ilerlemesini önleyen bir hata düzeltildi.
  • Honfoglalas: Görev sırasında Cannon Galleon’ları araştırma yeteneğini devre dışı bıraktı .
  • Honfoglalas: Haritaya  ilave kaynaklar eklendi.
  • Honfoglalas:  Tüm oyuncular istifa etmeden önce senaryonun bitmesini önleyen nadir bir hatayı çözdü .
  • Honfoglalas: Topluluk geri bildirimlerine dayanarak AI’da denge değişiklikleri yapıldı.
  • Poyang Gölü: Bir tapınak inşa edilirken tetiklenen nadir bir kaza düzeltildi.

Kampanya Görevleri

  • AI kontrollü ekiplerin kiting davranışları kampanyalar boyunca güncellendi.
  • Alaric 4: ‘The Giant Falls’: AI-kontrollü müttefikler artık daha agresif.
  • Alaric 5: ‘Kendimize Ait Bir Krallık’: Oyuncunun misyon sırasında Cannon Galleon’ları araştırma yeteneğini devre dışı bıraktı.
  • Barbarossa 5: ‘Barbarossa’nın Mart’ı’: Saracen donanması artık nakliye gemilerini agresif bir şekilde kovalamayacak.
  • Barbarossa 5: ‘Barbarossa’nın Mart’ı’: Konstantinopolis’in Deniz Kapıları, oyuncu gemileri ele geçirene kadar kilitli kalacak.
  • Barbarossa 6: ‘İmparator Uyuyor’:  Yeruşalim oyuncu için çeşitli AI dengesi değişiklikleri yaptı.
  • Drakula 3: ‘Ejderhanın Nefesi’: Düşman ekibini ancak oyuncu ilk kasabayı ele geçirdikten sonra harekete geçirecek şekilde ayarladı.
  • Francisco de Almeida 5: ‘Bir Oğulun Kanı’: AI artık izcilik için uygun olmayan birimlerle izcilik yapmayacak.
  • Gajah Mada 3: ‘Nusantara’yı Birleştirmek için Yemin’: Çok fazla koloni kaybolduğunda kolonileri yakalama hedefi yeniden ortaya çıkacak.
  • Ivaylo 1: ‘En Olağandışı Bir Adam’: Oyuncuların Çar Konstantin’in teklifini göz önünde bulundurması gereken sürenin iki katı.
  • Ivaylo 2: ‘Olağandışı Bir İttifak’: AI oyuncusu artık istifa üzerine Wonder’ı yok etmiyor.
  • Ivaylo 4: ‘Kahraman Yankıları’:  Çıkarma Ivaylo artık bir anlaşma kırıcı değil.
  • Joan of Arc 2: ‘Orleans’ın Hizmetçisi’: İstilacı türlerin bir bölümünü Fransız kırsalında filizlenen bir kaktüsün yerini değiştirmek için görevlendirdi.
  • Joan of Arc 6: ‘Mükemmel Bir Şehit’: AI oyuncularının topluluğun geri bildirimlerine dayalı olarak verdiği zorlukları düzeltildi.
  • Kotyan Khan 2: ‘Kalka Nehri’ndeki Savaş’: Senaryoyu daha düşük zorluklarda kolaylaştırmak için çeşitli düzeltmeler uygulandı .
  • Kotyan Khan 4: ‘Blood for Blood’: Tüccarın takılıp kalması ve görev ilerlemesini durdurması sorunu giderildi.
  • Kotyan Khan 5: ‘Yeni Bir Ev’: Haritaya ilave altın düğümler eklendi.
  • Kotyan Khan 5: ‘Yeni Bir Ev’: Oyuncu için yaratılan Bulgar Konnik’ler şimdi daha hızlı ortaya çıkacak.
  • Kotyan Khan 5: ‘Yeni Bir Ev’: Senaryonun Bulgar kısmı artık daha olaylı ve zorlu.
  • Le Loi 1: ‘Dai Viet İsyanı’: Çin AI’larının topluluk geri bildirimlerine dayalı saldırganlığını azalttı.
  • Le Loi 1: ‘Dai Viet İsyanı’:  Kuleleri imha etme hedefi şimdi doğru şekilde harekete geçiyor.
  • Montezuma 6: ‘Broken Spears’: Bir topluluk üyesi tarafından bildirilen garip bir şekilde yerleştirilmiş bir tesis düzeltildi. (Teşekkür ederim!)
  • Sundjata 3: ‘Djeriba Gold’: Bir müttefikin Relic Cart’ı ele geçirdiğinde bazı birimlerin sıkışıp kalması  sorunu giderildi.
  • Sundjata 4: ‘Nehir Kıyısında Kan’: Malili tüccarlar artık ek savunma önlemleri alıyorlar.
  • Sundjata 4: ‘Nehir Bankasında Kan’:  Maliye Tüccarları istifa ederse ticaret arayışının ikinci kısmı şimdi etkisiz hale gelecek.
  • Sundjata 5: ‘The Lion’s Den’: AI ve Wonder zamanlayıcı topluluk geri bildirimlerine göre yeniden dengelendi.
  • Sundjata 5: ‘The Lion’s Den’:  Çeşitli adalardan düşman birimleri ve duvarlar kaldırıldı.
  • Sundjata 5: ‘Aslan Yuvası’:  sosso Muhafız  birimi senaryoya eklendi.
  • Tamerlane 1: ‘Transoxiana’lı Amir’: Bazı görevlere ek kaynaklar eklendi.
  • Tamerlane 2: ‘Pers’in Gurkhan’: Yan görevlerin bazılarına ek kaynaklar eklendi.
  • Tamerlane 4: ‘Hindustan Sultanı’: İlk gelişmelerini hızlandırmak için müttefik yerleşim bölgelerine ek köylüler eklendi.
  • Yodit  3: ‘Düşmüş Bir Taç’:  Dagnajan  şimdi provoke edildiğinde saldıracak. 

BAŞARILAR

  • A Gerçekten Kutsal İmparator  oyuncu bir çalışma köylüyü dönüşmesi durumunda başarı artık açılabilir.
  • Onun Mide An Ordu Yürüyüşleri  başarı artık herhangi kuleler yok edilmesi gerekir.
  • Diplomasi Meek içindir  şimdi İskitler yenerek ve onların prens öldürerek açılabilir başarı.
  • Furor Teutonicus  başarı artık Kumanlarla dışında tüm oyuncular yenerek açılabilir.
  • Önce Çin’de miydi onların merak oluşturmaya başlamadan önce başarı şimdi Jin yenerek açılabilir.
  • Hücum İyi Savunma olduğu  başarı şimdi Wonder tamamlamadan önce tüm düşmanları yenerek açılabilir.
  • Meydan Muharebesi  başarı artık herhangi palisad duvarlar, taş duvarlar, tahkim edilmiş duvarlar veya kapılar bina olmadan senaryoyu kazanarak açılabilir.
  • Başarı,  Wonder, Wonder,… Oh, Asla Zihin , şimdi merakı savunup senaryoyu kazanarak açılabilir.
  • Türk Lokumu başarı şimdi tüm Türk rakiplerini yenerek ve senaryoyu kazanarak açılabilir.

SİVİLLEŞME DENGESİ

Definitive Edition’ın bir avantajı, seçim, karşı toplama ve oyun oynamayı sağlayan sağlıklı bir medeniyet havuzu sağlayan değişiklikler yapabilmedir! Son haftalarda multiplayer maçlar toplanan topluluk ve istatistikler verir geri bildirimlere dayanarak, biz sadece bizim yeni medeniyetlerin-üçüne birden denge değişiklik yapmamış ettik Bulgarlar , Kumanlar ve Litvanyalı için gerekli adımları attık -ama Özellikle rezil bozkır Steppe Lancer ile uyum bulmak .

Oynamak için mevcut bu değişikliklerle, onları kendiniz için denemenizi, birkaç tur için onlarla oynamanızı ve ardından ne düşündüğünüzü bize bildirmenizi öneririz. Denge, sürekli gelişen bir süreçtir, bu da bir sonraki ana güncellemeyi planlayabilmemiz için neyin işe yarayıp yaramadığını bilmemiz gerektiği anlamına gelir.

Gelecek aylarda güncellemelerimize daha fazla denge değişikliği eşlik edecek. İlk birkaç hafta boyunca oynamaya ve düşüncelerini paylaşmaya yardımcı olan herkese teşekkürler; Yapıcı geri bildirimin gelmesini sağlayın!

Genel

  • Sürülebilir yaratıklar için görüş hattı artık tutarlı. İnek ve Bufalo sürüleri şimdi 3 kiremit, diğer sürü sürüleri ise 2 kiremit görüyor .
  • Steppe Lancer: Saldırı gücünü 10 ila 8 yakın muharebe hasarından düşürdü.
  • Elite Steppe Lancer: Saldırı gücünü 12 ila 10 yakın muharebe hasarından düşürdü.
  • Bozkır Lancer [Normal ve Elite]: üniteyi yetiştirmek altın maliyet artışı 30 için 45 altın .
  • Bozkır Lancer [Normal ve Elite]: ateş oranını Yavaşlatıldı 1.9-e bulundunuz 2.3-  saniyelik.
  • Bozkır Lancer [Normal ve Elite]: ünitenin hızını Azalmış 1.5 ile 1.45 .
  • Steppe Lancer [Standard & Elite]: Birden fazla ünitenin çok sık istiflenmesini önlemek için çarpışma kutusunun ebadının iki katı.

Bulgarlar

  • Krepost: Artık dönüştürülemez.
  • Krepost: binanın Küçültülmüş 4 x 4 için 3 x 3 karo.
  • Konnik [Normal ve Elite]: ateş oranını Yavaşlatıldı 1.9-e bulundunuz 2.4- saniyelik.
  • Konnik: 110 ila 100 sağlık seviyesine düşürülmüş isabet puanı .
  • Elit Konnik: den isabet noktalarını Azaltılmış 130 için 120 sağlık.
  • Sökülmüş Konnik [Standart ve Elit]: Şimdi Samuray ünitesinden daha fazla hasar alıyor.
  • Demonte Konnik [Normal ve Elite]: ateş oranını Yavaşlatıldı 2 bulundunuz 2.4- saniyelik.
  • Tarafından verilen zırh Artan Bagains gelen teknoloji ile +3 için 5 zırh.

Kumanlar

  • Bir oluşturmak için zaman Artan Feodal Yaş Town Center  dan 225 kadar 270 saniye.
  • Kıpçak [Standart & Elite]: ateş oranını Yavaşlatıldı 1.8 -e doğru 2.2 saniye.
  • Kıpçak: den isabet noktalarını Azaltılmış 45 ile 40 sağlık.
  • Elit Kıpçak: den isabet noktalarını Azaltılmış 50 ile 45 sağlık.
  • Elit Kıpçak: oklarının sayısı azaltılmış 4’e kadar 3 .
  • Cumans artık Husbandry teknolojisine erişemiyor .
  • Medeniyet Bonusu: Süvari birimleri şimdi Feodal Çağda % 5  , Kale Çağı’nda % 10 ve  İmparatorluk Çağı’nda % 15 daha hızlı hareket ediyor.
  • Feodal Yaş Vuruş Ramları artık birimler üzerindeki etki alanıyla ilgilenmiyor.

Kmer

  • Ballista Filler [Standard & Elite]:  Şimdi süvari zırhı yükseltmelerinin amaçlanan faydalarını kazanın.

Litvanyalı

  • Yakalanan emanetler tarafından verilen Süvari saldırı bonusu artık Hafif Süvari’yi etkilememektedir  .
  • Yakalanan emanetler tarafından verilen maksimum saldırı bonusu Azaltılmış  +5  ile  +4 .

Mayalar

  • Plumed Archers [Standard & Elite]: Hem Kale hem de İmparatorluk Çağı boyunca eğitimin temel maliyetini +5 altın ve +5 odun arttırdı .

Saracens

  • Feodal, Kale ve İmparatorluk Dönemlerinde okçu saldırılarına karşı bina bonusunu  + 1’e  ayarladı.

Tatarlar

  • Keshik [Standard & Elite]: Altın maliyetini 80’den 40’a altın için düşürdüm .
  • Keshik: den isabet noktalarını Artan 100’e kadar 110 sağlık.
  • Elit Keshik: den isabet noktalarını Artan 130 için 140 sağlık.
  • Keshik: dan saldırı gücü Azaltılmış 12 için 9 hasar.
  • Elit Keshik: 14 ila 11 yakın muharebe hasarı için  azaltılmış saldırı gücü .

RANDOM MAPS

  • İzciler’in bazen duvarların içinde doğabileceği nadir bir sorun giderildi.
  • Oyuncunun ana altın yığını şimdi erişilebilirliği artırmak için ormanlardan biraz daha uzak görünecek.
  • Küçük kalıntıların, küçük ve orta büyüklükteki haritalarda  Kalıntıların ortaya çıkmasını sağlamak için kalıntı üretimi düzeltildi  . Daha büyük haritalarda, ek Kalıntılar ortaya çıkacaktır.
  • Budapeşte oynarken artık çoğaltılır ekstra köylüleri map İmparatorluğu Savaşları oyunu modu.
  • Empire Wars  oyun modundayken , başlangıçtaki Şehir Merkezinin çevresindeki çiftlikler daha eşit aralıklarla yerleştirilmiş  .
  • Kale:  Yaban domuzları artık tüm oyuncuların başlangıç ​​noktalarına daha yakın ortaya çıkıyor.
  • Kale:  Duvarlar ve kuleler artık her oyuncunun başlangıçtaki Şehir Merkezine tutarlı bir mesafede durmaktadır.
  • Kale: Kaynakları engellememek için Evlerin ve diğer binaların yerleşimini ayarladı.
  • Yayla:  Arazinin oluşturulma şeklini değiştirdi, böylece rastgele bölgeler sadece “Birlikte Ekip” devre dışı bırakıldığında ortaya çıkacak. Etkinleştirildiğinde, haritanın% 60’ını oyuncuları takımlarına göre bölme şansı ve% 40’ını herkesi nehirlere ayırma şansı var.
  • Bozkır:  Haritanın 3 köylü ile doğru şekilde başlaması düzeltildi .
  • İnek ve at çeşitleri şimdi daha önce onları doğuran haritalarda görünür.

Regicide oyun modunu oynarken, daha önce bir Kale yerine bir Kule ile oluşturulmuş olan haritalar şimdi bir Müstahkem Kule ile ortaya çıkacaktır. Bu, aşağıdaki haritaları etkiler:

  • Alp gölleri
  • Antarktika
  • Aral denizi
  • Avustralya
  • Kara Deniz
  • Bog Adaları
  • Sınır taşları
  • Kanyon
  • Kafkaslar
  • Düşman Takımadaları
  • Düşman Adaları
  • Uzaklarda
  • Ön hat
  • Kutsal çizgi
  • Çinhindi
  • Endonezya
  • Kilimanjaro
  • Lombardia
  • Madagaskar
  • Malacca
  • Mangrov ormanı
  • Göç
  • Vatan
  • Dağ geçidi
  • Dağ sırtı
  • Göçebe
  • Açık Ovalar
  • Pasifik Adaları
  • Filipinler
  • Su halkası
  • kumsal
  • Serengeti
  • Sibirya
  • Yılan Ormanı
  • Snakepit
  • Sokotra ( daha önce bir Kale ile doğmuş )
  • Yaygın Akışlar
  • Bozkır
  • Dönen nehir
  • Göz
  • İkiz Ormanlar
  • Wolf Hill
  • Yin Yang

OYNANIŞ

  • Ayarlar menüsüne yeni “Seçim Değiştirici Kısayol Tuşları”  seçenekleri eklendi  .
  • Ünite ana hatları artık binaların arkasına hedeflendiğinde yeşil renkte yanıp sönecektir.
  • Bir Nakliye Gemisinden ayrıldıktan sonra birimlerin saldırı yapmaması sorunu giderildi.
  • Diğer birimleri koruyan birimlerin bazen düşman birimlerine saldırı yapan binalara öncelik vermesi hatası düzeltildi.
  • Müttefiklerin görüş hattının belirli şartlar altında düzgün bir şekilde paylaşılmayacağı nadir görülen bir hata düzeltildi.
  • Vardiya sırasının çiftlik yerleştirmesini engelleyen bir hata düzeltildi .
  • Oyuncular artık savaş sislerini kullanarak çiftlikleri hedefleyemiyorlar.
  • Ayarlarda “Kolay Sürükle Askeri” devre dışı bırakılırsa , Ctrl tuşunu basılı tutmak, seçili olan gruba artık birim eklemez .
  • Ara nokta  Bayrağını imleç sıcak nokta bayrağı altındaki ziyade üst (mirası ile aynı) seviyesinde bulunmaktadır.
  • Tekli Duvar segmentleri yerleştirilirken otomatik duvar tamamlama özelliği devre dışı bırakıldı .
  • Farklı at veya inek türlerine çift tıklamak artık bu birimlerin tüm türevlerini uygun şekilde seçiyor.
  • Hun Şehir Merkezini silmek artık nüfus sınırını 1 azaltmıyor .
  • Wonder savun Wonder imha animasyon tamamlanmadan önce oyun modu artık sona eriyor.
  • Wonder Race  , önceden belirlenmiş Zafer Koşulu’nu kullanmayacak.
  • Trebuchets , Wonder Race oyun modunda artık mevcut değil .
  • Trebuchets olacak Seçilen gruptaki herhangi bir Trebuchet minimum aralığında geçerli bir hedef bulamazsa artık açmak.
  • Dock’un temeli seçildiğinde Dock’un “Next” ( İleri) düğmesinin tıklanamaması hatası düzeltildi .
  • Plaj arazisi artık harita keşfedilmiş bir oyuna başlarken düzgün şekilde görüntüleniyor.
  • Woof Woof hile kodu yerine artık sadece Hawks tüm kuşları etkiler.

LOBİLER VE MATCHMAKING

NOT:  “Sadece Arkadaşlar”  lobileri ile yaratma ve filtreleme yeteneği  , Lobi Tarayıcısında görüntülenen oyunların sayısını sınırlıyordu. Temel sorun için kalıcı bir çözüm üzerinde çalışırken, yine de bir Özel  oyun lobisi oluşturabilir  ve ardından davet etmek ve arkadaşlarınızla oynamak için Davet Et  düğmesini kullanabilirsiniz .

Çok oyunculu lobilerin Age of Empires II’deki  önemi,  inanılmaz rekabetçi topluluğumuzu desteklemeye çalıştığımız gibi anlaşılamıyor. Oyunların oluşturulması, oynanması, izlenmesi ve yeniden izlenmesi sırasında güçlü bir temel oluşturmak için bu değişikliklerden başlayarak önümüzdeki aylarda güncellemeleri görmeye devam edecek oyunun bir alanı!

  • Başka bir oyuncuyu oyun lobisine davet ederken çeşitli sorunlar giderildi.
  • Çevrimdışıyken bir Profil sayfasını açarken oluşan nadir bir kilitlenme düzeltildi .
  • Bir oyuncunun, kapalı bir lobide iken Teknoloji Ağacı ekranına sıkışması sorunu düzeltildi .
  • Bir oyuncunun bilgisinin, skor tablosunda ilk 100’de olmasaydı bazen doğru görüntülenmemesi sorunu giderildi.
  • Arkadaşların oynadığı oyunların seyirci lobisinde yer almaması sorunu giderildi.
  • Lobi Tarayıcı Lobi adının yanı sıra lobilerinde oyuncuların isimleri için arama şimdi de arar.
  • Seyirci Tarayıcı Lobi adının yanı sıra lobilerinde oyuncuların isimleri için arama şimdi de arar.
  • Harita adları artık sunucunun dilinde görüntülenmiyor, bunun yerine oyuncunun oyun istemcisinin dilini kullanıyor.
  • Lobi Tarayıcısında LAN oyunlarına göre filtreleme özelliği eklendi .
  • Aynı oyun oturumunda yeni bir lobi oluştururken önceki lobinin isimleri şimdi hatırlanıyor.

Dereceli harita havuzu aşağıdaki sekiz haritayı içerecek şekilde güncellendi:

  • Arabistan
  • Arena
  • Kara Orman
  • Gold Rush
  • MegaRandom
  • Göçebe
  • Bozkır
  • Takım Adaları

Oyuncular artık eşleştirme yaparken haritaları yasaklayabilir:

  • 1v1:   yasaklar
  • 2v2:   yasaklama
  • 3v3:  1 yasaklama
  • 4v4:   yasaklar

GRAFİK

  • Köylüler için yürüyüş animasyonları ayarlandı, böylece artık arazide “kaymayacaklar”.
  • Gölgeler şimdi tahrip olmuş birimler ve binalar üzerinde gösterilecek.
  • Hedeflerini kaçıran mızrak , ok ve dart mermileri için bir çürüme nesnesi eklendi .
  • Elit Savaş Topu Galeonları  artık standart meslektaşlarından benzersiz bir modele sahip.
  • Balıkçılık Trap ve Kutu Kaplumbağalar şimdi doğru onların sualtı grafikleri görüntüler.
  • Konnik , Longboat , Scout Süvari ,  Steppe Lancer ,  Subotai ,  Tarkan ve birkaç Köylü biriminin animasyonları güncellendi .
  • Köprü ve  Indian Mill  yapıları için animasyonlar güncellendi  .

SES

  • Başka bir oyuncunun yeni bir Çağ’a ilerlemesi durumunda olan bildirim şimdi “sohbet” bildiriminden benzersiz bir ses efekti kullanıyor.
  • Birimin dönüştürülmesi artık doğru ses efektini oynatıyor.
  • “Siz saldırı altındasınız” ses efektinin hacmini artırdı.
  • Geyik artık Editör’de yaratma seslerine sahip değil.
  • Hayvanlar  ve  Kalıntılar şimdi seçim seslerine sahip.
  • UI öğeleri artık daha ince ses efektlerine sahip.

Aşağıdaki birimler ve olaylar için ses efektleri de güncellendi:

  • War Wagon saldırı sesleri
  • Yakın muharebe birimi saldırı sesleri
  • Fil saldırı sesleri
  • Süvari birimleri seçme
  • Domuzu ölüm sesleri
  • Deve ölüm sesleri
  • Ok sesleri
  • Yangın Gemisi sesleri

AI

AI tarafından kontrol edilen oyuncuların resmi forumlar aracılığıyla AI, yol bulma ve diğer yönlerini nasıl geliştirebileceğimize dair çok sayıda geri bildirim duyduk: bazı zorlukların ortaya çıkabileceği bazı alanlarda ve bunun olabileceği yerlerde daha güçlü bir rakip veya müttefik olmak için desteklenir. Aşağıda, bugünün savaş alanındaki varlığını geliştirme çabasıyla birlikte gelen değişikliklerin bir kısmı yer almaktadır.

  • AI oyuncularının çok erken istifa etmeleri ve savaş alanında güçlü müttefikler olması sorunu giderildi.
  • AI oyuncularının Çok Yüksek nüfus ayarlarında çok erken istifa etmesi sorunu giderildi .
  • İlk önce saldırıya uğramazsa AI’nın saldırmayacağı nadir bir sorun giderildi.
  • Yüksek nüfus maçları istediğinizden daha kullanarak veya zorluk ayarları daha düşük olduğunda AI kontrollü ekipleri daha az sayıda askeri birimleri tren sorunu düzeltildi Zor .
  • Oyuncu geri bildirimlerine dayanarak çeşitli zorluk ayarlamaları uygulandı.
  • Oyuncu geri bildirimlerine dayanarak AI kontrollü ekipler tarafından kullanılan karar verme ve taktikleri de ayarladık.
  • Varsa, AI’yı geçiş tarzı haritalarda daha önce geçiş yapacak şekilde güncelleştirildi.
  • Köylüler şimdi yeni bir kara kütlesine geçtikten sonra bir Şehir Merkezi kurarken vahşi hayvanlarla mücadele edecekler.
  • Wonder Race oyun modunda oynarken AI’nın yapım siparişi iyileştirildi .
  • AI, artık uygulanabilir olduğunda, benzersiz Teknolojileri ve savunma yükseltmelerini daha hızlı araştırmaktadır .
  • AI artık, Scout’u Deer’i Extreme’den daha düşük zorluklarda kullanmak için kullanmıyor .
  • AI, sonsuz kaynaklarla oynarken artık haraç göndermiyor.
  • Bir AI oyuncunun Kapısı’ndaki 69 alay hareketi kullanıldığında ortaya çıkan nadir bir çarpışma giderildi .

Extreme AI’ın zorluğunu iyileştirmek için çeşitli ayarlamalar yapıldı:

  • Binalara saldırırken askerlerin düşman birimleri bulma yeteneği eklendi.
  • Köylülere , saldırıya uğramadan önce yakındaki düşmanlardan sığınmaları için imkan eklendi .
  • AI Kontrollü İzcilerin düşmana Köylülere saldırı şekilleri iyileştirildi .
  • AI oyunun ilk Scout’unu nasıl kullandığı ve oyunun başında daha uzun süre hayatta kalması için geliştirildi.
  • AI’nın düşman İzciler’e yakın sürü hayvanları ele geçirmeye çalışmaktan vazgeçmemesi sorunu giderildi.
  • Bir sorun düzeltildi AI değil hasat olur altın veya taş üzerine Wonder yarışı oyun türü tüm ahşap toplanan sürece.

Yol bulma

  • Birimler şimdi birbirlerinden ilk uzaklıklarını korumak yerine tek bir noktaya yaklaşacaklar. Eski davranışı kullanmak için ALT + Sağ Tıklayabileceğinizi unutmayın .
  • Düşman birimlerinin gruplarına saldırmak için sağ tıkladığınızda yakın dövüş birimlerinin yanıt vermesinin yavaşlamasıyla ilgili bir sorun düzeltildi.
  • Bir Şehir Merkezinde toplanan hedefli bir birimin ardından birimlerin yeni bir hedef bulamaması sorunu giderildi.
  • Köylülerin şehir merkezinde kaynakları düşürme emri vermeleri, sonrasında bina inşa etmeleri için otomatik olarak hareket etmemeleri sorunu giderildi .
  • Köylülerin bazı durumlarda boşa gideceği nadir bir sorun giderildi .
  • Rams’in devriye gezerken düşman yapılarına saldırmayacağı nadir bir sorun giderildi .
  • AI’nın birimlerini haritanın en batı noktasına göndereceği nadir bir sorun giderildi.
  • Birimlerin düşman temellerinin üzerine konmaları durumunda binaların içinden geçebilecekleri eski bir sorun giderildi.

Komut

AI komut dosyası için de bazı değişiklikler yapıldı:

  • up-filter-status şimdi doğru şekilde sıfırlandı.
  • Sn-saldırı kazanan oyuncu faktörü artık nadir bir kazaya neden olamaz.
  • sn-enable-training-queue artık 2 ila 14 değerleriyle doğru çalışıyor .

UI

  • Hem puan hem de teknoloji ilerlemesini aynı anda göstermek için seyirci / tekrarlayan kullanıcı arayüzüne yeni bir skor görüntüleme modu eklendi.
  • Bir birim simgesine tıklamak, şimdi seyir halindeyken nesnenin görüntüsünü ortalayacaktır.
  • Kullanıcı Arayüzünün% 125’e ölçeklendirilmesinin bazı öğelerin yanıt vermemesine neden olması sorunu giderildi.
  • Oyun Hız  ve  Hız Kilidi  seçenekleri artık etkilenir “Rastgele”  Lobi’deki seçeneği.
  • Takımların, medeniyetlerin ve oyuncu adlarının bir maça yüklenirken düzgün şekilde görünmelerini engelleyen çeşitli sorunlar düzeltildi.
  • Oyun sırasında Seçenekler ekranından döndüğünde uygarlık amblemlerinin ve UI stillerinin sıfırlanacağı sorunu düzeltildi .
  • Genişletilmiş Araç İpuçları  ayarı devre dışı bırakıldığında , doğru Al ve Sat ipuçlarını  görüntülemek  için Pazar güncellendi .
  • Doğru onarım imleci şimdi hasarlı binaları, kuşatma silahlarını ve gemileri tamir ederken görüntülenir.
  • Bir eşleşme tamamlandıktan sonra Friend veya Foe renklerinin çalışmasını engelleyen bir sorun düzeltildi .
  • Binalar Kayıp  ve Birimler L ost  için yıldızların oyun sonrası başarılar ekranında yanlış oyuncuya ödül verilmesi sorunu giderildi  .
  • Sıradaki bir maçı kazandıktan sonra olumsuz bir Elo’nun gösterilmesi sorunu giderildi.
  • Yükleme ve kaydetme ekranlarının dosyaları düzgün görüntülememesi sorunu giderildi .
  • Misyoner ipucu artık onlar toplayabilir gösterir Emanet’lere .
  • Lobi Tarayıcısı ekranına eksik ipuçları eklendi.
  • Sağ Tıkla Sürükle  kaydırma için oyun içi imleç güncellendi  .
  • Alt + Enter, artık UI öğeleriyle etkileşime girmiyor.
  • “U” tuşu artık binalar arasında dolaşmak için bir kısayol tuşu olarak kullanılabilir.
  • Birincil ve ikincil hedefleri daha iyi ayırt etmek için kampanya hedefi onay kutuları güncellendi.
  • Taçlar ve şeritler artık oyun sonrası başarılar ekranında üst üste gelmiyor.
  • Çeşitli küçük UI düzeltmeleri uygulandı.
  • Yerelleştirme sorunları için çeşitli düzeltmeler yapıldı.
  • Kullanıcı arayüzünde belirli metnin tam olarak görüntülenmesini engelleyen çeşitli sorunlar düzeltildi.
  • Çeşitli kısayol tuşu sorunları düzeltildi.

Modifiye

  • Mod dönüştürme için SLP dosyalarını SMX’e dönüştürmek için bir araç eklendi.
  • / Wpfg klasöründe bulunan UI verilerine erişme ve bunları değiştirme yeteneği eklendi.
  • Öğenin açıklaması çok fazla karakter kullanıyorsa, mod yöneticisinin çökmesine neden olabilecek nadir bir çökme sorunu giderildi.
  • Mod dosyalarının düzgün bir şekilde açılmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Bir modun dosya boyutunun yanlış ölçülebilmesi sorunu giderildi.
  • Onay kutularının yanlış modu etkinleştirip devre dışı bırakması sorunu düzeltildi.
  • Ses modlama sistemine çeşitli düzeltmeler yapıldı.

SENARYO EDİTÖRÜ

  • Bir nakliye gemisinde hapsedilen birimleri silerken editördeki bir çökme düzeltildi.
  • Birimin mermisini tetikleyiciler aracılığıyla değiştirirken editördeki bir çökme düzeltildi.
  • Ctrl + A kullanıldığında editördeki nadir bir çökme düzeltildi  .
  • Arazi katmanının altında görünen şelaleye varyasyon eklendi.
  • Kırmızı kutular artık editördeki arazi listelerinin önünde görüntülenmiyor.
  • Kısayol tuşları şimdi sol paneller seçildiğinde (ünite veya arazi menüleri gibi) düzgün çalışıyor.

kaynak : https://www.ageofempires.com/news/aoe2de-update-34055/

Paylaş
Yayınlayan:
Admin