Age Of Empire III Definitive Edition severler hoş geldiniz!
Age of Empires III: Definitive Edition için en son güncellememizi duyurmanın heyecanını yaşıyoruz !
Bir dizi önemli düzeltmenin yanı sıra, bu güncelleme dört gözle beklediğiniz ek yeni özellikler getiriyoruz. İşte bu güncellemede gelecek bazı önemli noktalara bir göz atalım:
- Varsayılan ve Eski profillere ek olarak özel kısayol tuşu profilleri için destek eklendi .
- Oyun özeti paneline yeni harita ve oyun bilgisi kısımları eklendi.
- Basit Eğlence ve Dereceli Çok Oyunculu oyunlar sırasında ev sahibinin oyun sonrası ekranından ” Yeniden Eşleşme ” yeteneği eklendi .
- Bazen binaları kesen yol noktalarının yaratılması nedeniyle birimlerin binalarda sıkışıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
Çok sayıda kullanıcı arayüzü düzeltmesinin yanı sıra harita dengesi ayarlamaları da dahil olmak üzere aşağıdaki tam yama notları içerisinde daha çok şey var, bu yüzden aşağı kaydırdığınızdan ve bunları ayrıntılı olarak kontrol ettiğinizden emin olun. Bunu yaptıktan sonra, aşağıdaki resmi kanallarımızdan herhangi birinde düşüncelerinizi, geri bildirimlerinizi ve tartışmalarınızı görmek isteriz:
Microsoft Store’da oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:
- Microsoft Mağazası’nı açın.
- [∙ ∙ ∙] profil resminizin yanında sembolü tıklayın.
- İndirilenler ve güncellemeler’i seçin .
- Oyununuzda ki en son değişiklikleri otomatik olarak algılamak, indirmek ve yüklemek için Güncellemeleri al düğmesine basın !
- Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 26865 yazmalıdır.
Güncellemeyi indirdikten sonra oyunu başlatamazsanız , güvenlik duvarı ve antivirüs programınıza bir istisna olarak Age of Empires III: Definitive Edition istemcisini veya klasörünü eklediğinizden (veya yeniden eklediğinizden) emin olun .
Bu kadar; oynamaya hazırsınız!
Steam’de oyununuzu güncellemeniz gerektiğini unutmayın:
- Steam’i açın.
- Oyun listenizi görmek için Kütüphane’ye tıklayın .
- Kütüphane penceresinin altındaki İndirilenler’i tıklayın .
- [Yeni derleme otomatik olarak indirilmezse] yeni güncellemeyi manuel olarak indirmek için Şimdi İndir düğmesini tıklayın.
- Oyunu açın. Başlık ekranında Yapı 26865 yazmalıdır.
OYUN
Kararlılık ve Performans
- Bir oyuna başladıktan hemen sonra meydana gelen çok oyunculu bir çökme düzeltildi. Bu, esas olarak, oyunculardan birinin zaten dışarıda olduğu kaydedilmiş bir oyunu geri yüklerken meydana geldi, ancak herhangi bir çok oyunculu oyunda da gerçekleşmesi mümkündü.
- Ev sahibinin bir yuvayı İnsan’dan Yapay Zekaya değiştirdiği bir senaryo oynarken meydana gelen çok oyunculu bir çökme düzeltildi.
- Oyun kapatılırken meydana gelebilecek bir ağ çökmesi düzeltildi.
- Birimlerin / binaların titremesine neden olan nadir bir sorun düzeltildi.
- Topçu ile vurulduğunda bir birimin animasyonunun titremesi sorunu giderildi.
- Oyun kapatılıp yeniden başlatıldıktan sonra ayarların ve ilerlemenin sıfırlanmasına neden olan nadir bir sorun düzeltildi.
Grafikler
- Savaş Gemisi birimi öldüğünde ortaya çıkan grafiksel bir hata düzeltildi.
UI
- Oyun kurulum sayfasına, oyun içi puan paneline, sohbet penceresine vb. Oyuncu numaraları eklendi .
- Hem oyun içinde hem de oyun sonrasında geçerli harita ve oyun ayarları hakkında bilgi görüntüleyen bir Oyun Özeti paneli eklendi .
- Çok Oyunculu duraklatma bilgileri (kimin duraklattığı ve duraklama sayıları) oyun içi sohbet penceresine taşındı , böylece oyunun duraklatma geçmişini görüntülemek mümkün oldu.
- Oyun içi puan paneli artık tüm takım yerine yalnızca bir oyuncunun bireysel olarak sahip olduğu ticaret gönderilerinin simgelerini gösteriyor.
- Bir King of the Hill oyununda tepenin kontrolünü ele geçirirken UI öğelerinin görünmemesi sorunu giderildi.
- İngilizce olmayan dillerde noktalama işaretlerinden sonra gelen boşlukların metinden kaldırılmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- USA civ ile bir desteyi görüntüledikten sonra deste seçimi önizlemesinin görünür kalmasına neden olan Kart paneli kullanıcı arayüzünde bir sorun düzeltildi.
- Bir oyuncunun yaşadığı şehirden biri USA civ kullanılıyorsa, oyuncu özeti ekranından diğerini görüntülemek için değiştirilirken geçersiz kullanıcı arayüzünün görüntülenmesine neden olan Kart panelinde bir sorun düzeltildi.
- Erişilebilirlik anlatımının UI araç ipuçlarıyla düzgün çalışmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- Birkaç küçük sorun düzeltildi ve erişilebilirlik anlatımında iyileştirmeler yapıldı.
- Topluluk Meydanı’ndaki Hediye Töreninden gelen bonus XP damlama oranının saniyede 1’in altında olduğunda yanlış değerler göstermesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Özel bir çok oyunculu oyunu parolayla korumayı seçerken gereksiz parola etkin onay kutusu kaldırıldı.
- Çok oyunculu bir lobide takım değiştirmenin tüm oyuncuların hazır değil olarak ayarlanmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- Puan panelinde kampanya sırasında Tokugawa için yanlış bayrağın gösterilmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Çok oyunculu bir lobide metnin kesilmesine neden olan bir ipucu sorunu düzeltildi.
- Açılır kutulardaki üst üste binen metin ve oklarla ilgili bir sorun düzeltildi.
- Hintçe dili kullanılırken Edit Home City’de metnin kırpılması sorunu giderildi.
- Teknoloji Ağacında metnin taşmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi.
- Ana Şehir özelleştirme ve Çok Oyunculu lobi ekranlarındaki küçük klavye gezinme sorunları düzeltildi.
- Oyunlara Davet Et çok oyunculu menüsünde fare tekerleğiyle kaydırmanın çalışmaması sorunu giderildi.
- Dergi menülerinde klavyeyle yukarı kaydırmanın çalışmaması sorunu giderildi.
- Bir oyuncunun lobiden bağlantısı kesildiğinde Evet / Hayır açılır penceresinin ekranda kalmasına neden olan sorun düzeltildi.
- Oyun dışındaki oyunculardan gönderilen fısıltıların lobide veya oyun sırasında görünmemesi sorunu giderildi.
- Oyun içinden veya lobiden fısıltılar gönderirken hataların doğru görünmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Bir istemcinin ana bilgisayardan bir oyun kaydetme dosyası indirmesi istendiğinde görünen açılır mesaj güncellendi, böylece bir mod yerine oyun kaydetme dosyasını doğru bir şekilde ifade etti.
OYNANIŞ
Düzeltmeler
- Bazen binaları kesen yol noktalarının yaratılması nedeniyle birimlerin binalarda sıkışıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- Bir Anlaşmanın parçası olarak Ticari Mesajlarla ilgili çeşitli düzeltmeler .
- Bir yerleşim parçası olarak bir ticaret posta yoluyla inşa Birimler olacak artık bu yerleşimin ortasında yumurtlamaya i nokta yerleştirilir veya alan diğer birimlerle kalabalık ise toplamak askeri f.
- Bir yerleşim yerinin parçası olarak bir ticaret karakolu tarafından inşa edilen birimler, bu toplanma noktası yerleşimin ortasına yerleştirilirse artık askeri bir toplanma noktası aramaya çalışmayacak.
- Çok sayıda birim ve oyuncu bulunan oyunlarda birimlerin görevlendirildiğinde hareket etmemesine neden olan sorun çözüldü.
- Oklahoma USA etkinlik meydan okumasıyla ilgili yanlış sayıda eğitimli birimin tamamlanmasını gerektiren bir sorun düzeltildi . Önceden belirtilen gerekli 14 birim, amaçlandığı gibi 10 birim olacak şekilde değiştirilmiştir.
UYGARLIK DENGESİ
Genel
BİRİMLER & BİNALAR
Yerli Elçilik: Yerli Elçilikte bulunan Ele Geçirilmiş Havan ve diğer Haydutlara artık eski bir tuş atanabilir.
KARTLAR
Kapitalizm (I) : Coin Trickle, saniyede +1,5 ▶ +1,65 jetondan artırıldı .
2 Ironclads (IV) : Bu kartın gönderilebilir olmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
Huguenots (Güney Afrika Devrimi, IV) : Etkinleştirdiği eğitilebilir Coureur des Bois’in olağan yerleşimci inşa sınırına ek olarak mevcut olmasını engelleyen bir sorun düzeltildi .
Haudenosaunee
KARTLAR
Renegade French (III): Artık daha önce yükseltilmemiş Cuirassier’ler yerine Veteran Cuirassier’leri amaçlandığı gibi düzgün bir şekilde teslim ediyor .
İnkalar
BİRİMLER & BİNALAR
Inca Warchief: Artık Ticaret Çağı’na ulaşıldığında doğru bir şekilde% 50 isabet puanı ve% 50 hasar yükseltmesi alıyor.
Portekizce
UYGARLIK
Şimdi oyuna 250 yiyecek ve 200 odunla başlayın ( 300 yiyecek ve 200 odun yerine ).
Birleşik Devletler
UYGARLIK
Amerikan Teknoloji Ağacında Toplantı Evi’nin eksik açıklaması düzeltildi .
BİRİMLER & BİNALAR
Genel: Öldürme XP’si 100 ▶ 45’ten düşürüldü .
Genel: Fidye bedeli 150 ▶ 100’den düşürüldü .
YÜKSELTMELER
Oregon Trail (III) Azaltılmış Vagonlar gelen Hitpoint ikramiye +,% 100 ▶ +% 25 .
Inspiring Flag: Bekleme süresi 180 ▶ 160 saniyeden düşürüldü .
KARTLAR
Bear Flag Revolte (IV) sayısı azaltılmış Honcho Hayvan Grizzly ayılar den 7 ▶ 6 .
İspanyol Göçmenler (I) ‘e: Artan Tercios gelen Pikeman Devriyesi’nden alınan 5 ▶ 6 .
RASTGELE HARİTALARI
🌐 STANDART HARİTALAR SETİ
- Arktik Bölgeleri Kaldırıldı
- Great Plains eklendi
- Himalayalar eklendi
🌐 TAKIM HARİTALARI SETİ
- Great Plains eklendi
🌐 ARAZİ HARİTALARI SETİ
- Great Plains eklendi
Harita Dengesi
- Amazonia:
- Nehrin yakınında ortaya çıkan kayalıklar ve diğer arazi özellikleri nedeniyle bazen Takas Noktası soketlerinin ortaya çıkmasını engelleyen bir sorun giderildi.
- King of the Hill’de Fort’un ortaya çıkmasını bazen engelleyebilecek bir dizi sorun giderildi.
- And Dağları – Yukarı:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru bir şekilde yerleştirildi – oyuncular artık takım arkadaşlarına ne kadar uzak / yakın doğdukları konusunda daha az fark yaşayacak.
- İyileştirilmiş harita yükleme süresi.
- Antlaşma oyun modu sırasında daha fazla yer açmak için harita biraz büyütüldü.
- Antlaşma oyun modunda daha fazla alan yaratmak ve Portuguse Menzil Bulma Havanlarının dengesini iyileştirmek için uçurumların boyutu küçültüldü, Yerli Yerleşimleri döndürdü ve yumurtlama konumlarını biraz değiştirdi.
- Tutarlılığı ve genel dengeyi iyileştirmek için kaynaklar (Avlanabilir Hayvanlar ve Madeni Para Madenleri gibi) için yumurtlama mantığı güncellendi.
- Uçurumların bazen bazı Trading Post soketlerinin oluşturulmasını engellemesi sorunu giderildi.
- Seviye 2 Hazinelerinin (orta değer) yumurtlama tutarlılığı iyileştirildi – bunlar İnka Yerleşimleri yakınlarındaki dağlarda / dağlık bölgelerde ortaya çıkıyor.
- Haritaya Seviye 3 Hazineleri (yüksek değerli) eklendi – bunlar dağlardan kaçınıyor, böylece hazinelerin geride bıraktığı nesneler (ağaçlar / kayalar gibi) burada genellikle Antlaşma oyun modunda gerçekleşen savaşa müdahale etmiyor.
- Araucania:
- Her oyuncunun Şehir Merkezlerini 3’e 3 ve 4’e 4 maçlarda biraz daha fazla dağıtın ve ‘dengesiz takımlar’ için destek ekleyin (örn. 2’ye 6).
- Genel olarak ortaya çıkma biçimlerini iyileştirmek için farklı zorluk seviyesi hazinelerinin haritaya yerleştirilme sırası ayarlandı.
- Yükleme çubuğu artık yükleme ilerlemesini göstermek için düzgün şekilde canlandırılıyor.
- Arktik Bölgeleri:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık 1v1, 2v2 ve 3v3 – 4v4’te daha doğru bir şekilde yerleştirildi ve diğer takım boyutlarında (örneğin, 1v7) tüm oyuncuların doğmasını sağlamak için hala biraz sallanma odası var.
- Rıhtımlar bu haritada hala yasak olsa da, simge artık Villager’ın inşa panelinden kaldırılmayacak – bu değişiklik, binaların 1 birim aşağı kaymasını ve varsayılan Izgara Kısayol Tuşlarına müdahale etmesini durduracak.
- Bayou:
- İyileştirilmiş harita yükleme süresi.
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Takım oyunlarında her oyuncunun Şehir Merkezlerinin başlangıç konumları ayarlandı – oyuncuların artık başlangıç kasalarının çalınması konusunda endişelenmesine gerek kalmayacak!
- Yerli Yerleşim Yerlerinin merkezileştirilmesi için haritanın FFA oyun modunda ortaya çıkma şekli değiştirildi
- Her oyuncunun başlangıç alanının boyutu artırıldı – bu, oyunun sonlarında bina inşa etmeyi kolaylaştıracak.
- Bazen ‘temelde’ ağaçların ortaya çıkmasını engelleyen bir hata düzeltildi
- Her başlangıç alanına birkaç ağaç daha eklendi ve genel kaynak belirme oranları iyileştirildi.
- Adaların ve çeşitli nesnelerin nasıl oluşturulduğu / yerleştirildiği ayarlandı ve kaynakların, süslemelerin ve hazinelerin dağıtımını iyileştirmek için bazı kaputun altındaki değerler ve kısıtlamalar düzenlendi – bu, haritanın tutarlılığını ve dengesini büyük ölçüde iyileştirecektir.
- Göçebe oyun modunda Town Center vagonlarının ortaya çıkmasını bazen engelleyebilen bir sorun giderildi.
- Borneo:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Tutarlılığı ve genel harita dengesini iyileştirmek için kaynakların nasıl ortaya çıkacağı ayarlandı – bu nesneler artık biraz daha az ‘bir araya gelmeli’.
- 1v1 oyunlarda, denge ve tutarlılığın ortaya çıkmasına yardımcı olmak için ada yaklaşık% 10 büyütüldü.
- Cascade Aralığı:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Göçebe oyun modunda Town Center vagonlarının ortaya çıkmasını bazen engelleyebilen bir sorun giderildi.
- ‘Dengesiz’ takımlarla ortaya çıktığında her oyuncunun Şehir Merkezlerinin başlangıç konumları ayarlandı – oyuncular artık çalışmak için biraz daha fazla alana sahip olmalı.
- Oyuncuların bazen 1v1 veya 2v2’de bir Madeni Para Madenini kaçırmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Florida:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık 1v1, 2v2 ve 3v3’te daha doğru bir şekilde yerleştiriliyor.
- Naval Homecity Spawn Point Flag’in ortaya çıkmasını bazen engelleyen nadir bir hata giderildi.
- Göçebe oyun modunda Town Center vagonlarının ortaya çıkmasını engelleyebilecek bir sorun giderildi.
- Serbest Pazarın doğma tutarlılığı iyileştirildi – 1v1, 2v2 ve 3v3’te artık her zaman oyuncunun tabanının ön tarafına yerleştirildi.
- Haritanın Bataklık alanı artık mini haritada daha ‘bataklık’ olarak görünüyor.
- Büyük Göller:
- Başlangıç Şehir Merkezleri, bazı oyuncuların oyuna giremeyeceği bir sorunu çözmek için artık daha doğru bir şekilde yerleştirildi.
- Bazen bir oyuncunun 8 oyunculu FFA’da ortaya çıkmasını engelleyen nadir bir sorun düzeltildi.
- Bir başlangıç ’üs içi’ avı eklendi ve tutarlılığı ve genel harita dengesini iyileştirmek için kaynakların ve hazinelerin harita etrafında nasıl ortaya çıkacağı ayarlandı. Artık tüm oyuncular tüm kaynaklara yeterli erişime sahip olmalıdır.
- KotH kış spawn’ı ayarlandı, artık bir iskele inşa etmek ve KotH Fort’a erişmek için yeterli alan olmalıdır.
- Muhteşem ovalar:
- Çok sevilen Great Plains haritası, bazı önemli değişikliklere uğradı! Harita kodu, ortaya çıkma şeklini büyük ölçüde iyileştirmek amacıyla elden geçirildi – aşağıdaki değişiklikler nedeniyle, bu ikonik klasik, rastgele harita setlerine yeniden eklendi.
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Bir maçın başlangıcında orta yuvaya bir Takas Noktası inşa etmek için yarışarak Travois’den XP’nin “ilk geçişini” yakalamak artık mümkün değil – bu, haritadaki bir oyuncunun alabileceği yaygın bir denge sorununu düzeltir. ilk gönderi rakiplerinden çok daha hızlı.
- Bazen Yerel Yerleşimlerin ve Takas Yeri soketlerinin ortaya çıkmasını engelleyen bir dizi sorun giderildi.
- Kaynakların ortaya çıkmasını bazen engelleyen bir sorun düzeltildi.
- Avlanabilir Hayvanları yeniden dengeledi, böylece her oyuncu üssünün önünde büyük bir Bizon sürüsü ve üssünün arkasında daha küçük bir Geyik sürüsü ile başlayacak.
- Kasaba Merkezini başlatan her oyuncunun yanında bir başlangıç ’ön’ ve ‘arka’ Madeni Para Madeni garanti ediliyor (önceden 1 ile 2 arasında değişiyordu ve her oyuncu için her zaman aynı değildi) – birçok harita gibi, bazen biraz yana doğru ortaya çıkıyorlar. , ancak bu yine de orijinal haritadan çok büyük bir genel gelişme olacaktır.
- Göçebe oyun modunda Town Center vagonlarının ortaya çıkmasını engelleyebilecek bir sorun giderildi.
- Great Plains – Geniş:
- Sıradan Great Plains haritasıyla aynı iyileştirmelerin yanı sıra aşağıdakiler:
- Bazı özellikle geniş açık alanları doldurmak için düzlüklere bazı ek ağaç parçaları eklendi.
- Eksik ‘Mercenary kodu’ eklendi – bu, gözle görülür bir etkisi olmayan, kaputun altında yapılan bir değişikliktir, ancak modcular için yararlı olabilir.
- Sıradan Great Plains haritasıyla aynı iyileştirmelerin yanı sıra aşağıdakiler:
- Hokkaido:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Volkanın boyutu yaklaşık% 10 küçültüldü.
- Başlangıç kaynaklarının bir araya toplanmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
- Bazen Coin Mines’in istenen pozisyonlarda ortaya çıkmasını engelleyen bir sorunu çözdü.
- Göçebe oyun modunda Town Center vagonlarının ortaya çıkmasını engelleyebilecek bir sorun giderildi.
- Himalayalar:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Tutarlılığı ve genel harita dengesini iyileştirmek için ‘üs içi’ başlangıç kaynaklarının ve tüm hazinelerin nasıl ortaya çıkacağı ayarlandı.
- Himalayalar – Yukarı:
- Muadili Himalayalar haritasıyla aynı iyileştirmelerin yanı sıra aşağıdakiler:
- Her oyuncunun ilk ‘merkezdeki’ hayvan sürüsü artık düzgün bir şekilde ‘sürü’ edilebilir.
- Muadili Himalayalar haritasıyla aynı iyileştirmelerin yanı sıra aşağıdakiler:
- Kamçatka:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık 1v1, 2v2 ve 3v3’te daha doğru bir şekilde yerleştiriliyor.
- Dengesiz takımlar için iyileştirilmiş doğma konumları (2v3 veya 1v7 gibi).
- Takım oyunlarında bazen bir Trading Post soketinin ortaya çıkmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
- Kore:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Genel yumurtlama tutarlılığını ve dengesini iyileştirmek için Avlanabilir Hayvan yerleştirme kuralları değiştirildi (haritada bulunan toplam yiyecek miktarı değişmedi).
- Göçebe oyun modunda Town Center vagonlarının ortaya çıkmasını engelleyebilecek bir sorun giderildi.
- Mançurya:
- İyileştirilmiş harita yükleme süresi.
- Takım oyunlarında, başlangıç Şehir Merkezleri artık oynaması daha zevkli olması gereken ve daha fazla oyuncu olduğunda kaynakların daha tutarlı bir şekilde yerleştirilmesini sağlayan yeni bir dairesel modele yerleştirildi.
- Takım oyunlarında bazen bir Trading Post soketinin ortaya çıkmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
- Naval Homecity Spawn Point Flag’in ortaya çıkmasını bazen engelleyen nadir bir hata giderildi.
- Bazen Göçebe oyun modunda Kasaba Merkezi vagonlarının ortaya çıkmasını engelleyen bir sorun giderildi.
- Temel içi kaynakların ortaya çıkma şekli iyileştirildi
- Yeni ingiltere:
- İyileştirilmiş harita yükleme süresi.
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- ‘Dengesiz takımların’ (örneğin 2v6) olduğu oyunlarda bazen bazı oyuncuların haritada doğmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
- Bir takım oyunu oynarken avlanabilir hayvanların üssünde başlatılmasında bazen engelleyen bir sorun giderildi.
- New England’ın harita özelliklerinin oluşturulma sırasını ayarladı ve genel tutarlılığı ve dengeyi iyileştirmek için bazı başlık altı değerleri ve kısıtlamaları değiştirdi.
- Meksika:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- KotH oyun modunda Fort’un ortaya çıktığı mesa genişletildi ve birimlere gitmek için bazı ek açıklıklar eklendi.
- Orinoco:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık FFA oyun modunda veya takımlarla oynarken bir çembere dairesel olarak yerleştiriliyor.
- FFA oyun modunu oynarken, nehre ilave sığ alanlar eklendi – artık nehri geçmek için her zaman 3 sığ bölüm var.
- Takım Oyunları oynarken, artık her zaman bir geniş sığ geçiş vardır.
- Her oyuncunun başlangıç konumlarının arkasına daha fazla ağaç eklendi – bu değişiklik Antlaşma oyun modunda oynanışı büyük ölçüde geliştirecek.
- Yükleme sürelerini, kaynak tutarlılığını ve genel dengeyi iyileştirmek için birçok başlık altında güncelleme.
- Rıhtımlar bu haritada hala yasak olsa da, simge artık Villager’ın inşa panelinden kaldırılmayacak – bu değişiklik, binaların 1 birim aşağı kaymasını ve varsayılan Izgara Kısayol Tuşlarına müdahale etmesini durduracak.
- Biraz daha yağmur ormanı çalıları eklendi.
- Ozarklar:
- FFA oyun modunda geliştirilmiş oyuncu başlangıç konumları.
- Ticaret Rotası ve Kayalıklar artık KotH ve FFA oyun modlarına daha iyi uyum sağlıyor.
- Boyalı Çöl:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru bir şekilde yerleştirildi ve haritanın kenarından biraz daha uzakta ortaya çıkıyor.
- Kaynaklar ve Hazineler artık merkezde ‘kümelenmek’ yerine haritanın kenarına daha yakın bir yerde ortaya çıkabildikleri için daha fazla yayılmış durumda.
- Patagonya:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Tutarlılığı ve genel harita dengesini iyileştirmek için temel kaynakların nasıl ortaya çıkacağı ayarlandı.
- ‘Dengesiz takımların’ (örneğin 2v6) olduğu oyunlarda bazen bazı oyuncuların haritada doğmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
- Pencap:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık 1v1, 2v2 ve 3v3’te daha doğru bir şekilde yerleştiriliyor.
- Olağandışı engebeli arazi yüksekliği düzeltildi.
- 1v1 için, daha iyi denge ve yumurtlama tutarlılığı için haritanın güneyindeki Avlanabilir Hayvan ve Madeni Para Madeni dağılımı ayarlandı.
- Saguenay:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Bazen Göçebe oyun modunda Kasaba Merkezi vagonlarının ortaya çıkmasını engelleyen bir sorun giderildi.
- Takas Rotasının bazen haritanın 4v4 maç için doğru şekilde ortaya çıkmasını engellemesi sorunu giderildi.
- Bir Para Madeni artık körfezin her iki tarafındaki iki köşede tutarlı bir şekilde ortaya çıkıyor
- Saguenay – Büyük:
- Sıradan Saguenay haritasıyla aynı iyileştirmelerin yanı sıra aşağıdakiler:
- Haritanın daha büyük bir versiyonunun oluşturulma şeklini iyileştirmek için bazı gizli değerler ve kısıtlamalar değiştirildi.
- Sıradan Saguenay haritasıyla aynı iyileştirmelerin yanı sıra aşağıdakiler:
- Sibirya:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru yerleştirildi.
- Tutarlılığı ve genel harita dengesini iyileştirmek için ‘temelde’ başlangıç kaynaklarının nasıl ortaya çıkacağı ayarlandı.
- Yanında ortaya çıkan başlangıç Para Madeni ve Kule artık her oyuncunun Şehir Merkezine daha tutarlı bir mesafeye yerleştirildi ve her zaman her oyuncunun üssünün ‘ön’ yarısında görünecek.
- Her oyuncunun yakınlardaki ilk hayvan sürüsü artık düzgün bir şekilde ‘gütilebilir’ (‘üs içinde’ olan Saiga / Musk Geyiği).
- ‘Dengesiz takımların’ (örneğin 2v6) olduğu oyunlarda bazen bazı oyuncuların haritada doğmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
- Daha dengeli ve eğlenceli bir düzen için FFA oyun modunda oyuncuların ortaya çıkma konumu ayarlandı (önceden 2’den 6’ya kadar olan oyuncular haritanın güney kenarı boyunca bir araya toplanmıştı).
- Sibirya – Büyük:
- Daha dengeli ve eğlenceli bir düzen için FFA oyun modunda oyuncuların ortaya çıkma konumu ayarlandı (önceden 2’den 6’ya kadar olan oyuncular haritanın güney kenarı boyunca bir araya toplanmıştı).
- Bazı özellikle geniş açık alanları doldurmak için düzlüklere bazı ek ağaç parçaları eklendi.
- İpek yolu:
- FFA oyun modunda, bazen tüm oyuncuların haritada ortaya çıkmasını engelleyen bir sorun düzeltildi .
- Bazen ‘temelde’ başlangıç kaynaklarının düzgün şekilde ortaya çıkmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
- İpek Yolu – Büyük:
- Sıradan İpek Yolu haritasıyla aynı iyileştirmeler.
- Sonora:
- Sonora’nın harita özelliklerini daha mantıklı bir sırayla oluşturmak için komut dosyası elden geçirildi (buna Ticaret Rotası, Yerel Yerleşimler, merkezi uçurum, süsleme nesneleri, başlangıç Şehir Merkezleri, başlangıç kaynakları, genel kaynaklar, uçurumlar, hazine külçeleri, aksesuarlar ve daha fazlası dahil) aşağıdaki iyileştirmeler ve değişikliklerle sonuçlanır:
- Tüm oyuncuların ortaya çıkmadığı bir sorunu düzeltir.
- Trading Post soketlerinin ortaya çıkmamasına neden olan bir sorunu düzeltir.
- Trade Travois’in Ticaret Rotasında ortaya çıkmamasına neden olan yaygın bir hata düzeltildi.
- Biraz daha az uçurum ve kanyonla sonuçlanır.
- FFA oyun modu için yeni başlangıç konumlarıyla sonuçlanır.
- Genel olarak, çok daha az yerleştirme sorunu, daha fazla yumurtlama tutarlılığı ve çok daha gelişmiş oynanabilirlik olmalıdır.
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık Sonora’nın önceki sürümünden daha doğru yerleştirildi.
- Sonora’nın harita özelliklerini daha mantıklı bir sırayla oluşturmak için komut dosyası elden geçirildi (buna Ticaret Rotası, Yerel Yerleşimler, merkezi uçurum, süsleme nesneleri, başlangıç Şehir Merkezleri, başlangıç kaynakları, genel kaynaklar, uçurumlar, hazine külçeleri, aksesuarlar ve daha fazlası dahil) aşağıdaki iyileştirmeler ve değişikliklerle sonuçlanır:
- Sonora – Büyük:
- Sıradan Sonora haritasıyla aynı iyileştirmeler.
- Yukon:
- Başlangıç Şehir Merkezleri artık daha doğru bir şekilde yerleştirildi ve artık haritanın kenarına çok yakın ortaya çıkmıyor.
- ‘Temel içi’ kaynakların ortaya çıkması iyileştirildi ve biraz daha fazla ağaç eklendi.
- KotH oyun modunda, Fort her zaman ortaya çıkmasını sağlamak için ticaret yolundan daha uzakta ortaya çıkar.
- Ticaret Merkezi soketlerinin ortaya çıkmasını veya oluşturulmasını bazen engelleyen bir sorunu önlemek için Ticaret Rotasının şekli biraz değiştirildi. Soketler artık her oyuncunun başlangıçtaki Şehir Merkezinden eşit uzaklıkta ortaya çıkıyor.
- Kolay, orta ve zor zorluk hazinelerinin ortaya çıktığı yerlerin adaletini artırmak için hazine yerleştirme kodunda başlık altında iyileştirmeler yapıldı.
- Bazen Göçebe oyun modunda Kasaba Merkezi vagonlarının ortaya çıkmasını engelleyen bir sorun giderildi.
LOBİLER & EŞLEŞTİRME
Genel
- Çok Oyunculu Senaryolarda, bir yuvayı İnsan’dan AI’ya değiştirirken AI kişiliğinin amaçlanan yerine varsayılan İspanyolcaya dönmesi sorunu giderildi.
- Bir müşteri bir senaryonun lobisini terk ettiğinde veya oyunu geri yüklediğinde bir oyuncu civ’in varsayılan olarak İspanyolca’yı seçmesi sorunu giderildi.
MODELLEME
Senaryo Düzenleyici
- Senaryo Düzenleyicide oyuncu adlarının bazen daha önce Skirmish veya Multiplayer oyunlarında yer alan AI kişiliğine ayarlandığı bir sorun düzeltildi.
- Oyuncu adlarının bazen boş olmasına neden olan Senaryo Editörü ile ilgili bir sorun düzeltildi.
DEVAM EDİYOR …
Araştırma
Her zaman olduğu gibi ekibimiz, gelecekteki güncellemeler için topluluk tarafından bildirilen sorunları izlemeye devam ediyor. İşte Üretim ekibimizden, üzerinde çalıştıkları bazı şeylere göz atan kısa bir güncelleme:
- Yol Bulma Sorunları: Ekip, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli yol bulma sorunlarının yol nedenini düzelttiğine inanıyor:
- Birimler binalarda sıkışıp kalıyor.
- Birim grupları Ticaret Mesajlarında sıkışıp kalıyor.
- Hayvancılığın Ticaret Noktalarına taşınması onları toplamayı imkansız hale getiriyor
- Saldırı Hareketi
- Antlaşmadaki çökmeler
Ek yol bulma araştırması çalışması planlanırken Ekip, sıkışmış birimlerle karşılaşanların ek bilgilerle ulaşmasını istedi.
Diğer bilinen sorunlar için, nelerin izlendiğini görmek için lütfen bu sayfayı ziyaret edin !
Kaynak : https://www.ageofempires.com/news/aoe3de-update-26865/
Yorum yazın